
Young Professional Vacature
Medewerker HR
Voor ons E-commerce DC in Venlo gaan wij bouwen aan een compleet nieuw HR team. Bouw jij met ons mee?
Als medewerker HR administratie ondersteun je het e-Commerce distributiecentrum met alle administratie omtrent HR. Je zorgt onder andere voor de contractadministratie, het verwerken van mutaties en borgt het dossierbeheer. In deze veelzijdige functie zorg jij ervoor dat alles tijdig, volledig en nauwkeurig wordt verwerkt.
Wat ga je doen?
- Als medewerker HR administratie heb je een veelzijdige functie waarin alle zaken die thuis horen op de personeelsadministratie onder jouw verantwoording vallen.
- De vastlegging en coördinatie van de (verplichte) scholingen zoals BHV behoren tot jouw takenpakket.
- Je bent een vraagbaak voor medewerkers als het gaat over beleid en regelgeving.
- Daarnaast bied je ondersteuning aan de HR business partner, samen zorgen jullie ervoor dat alle HR processen goed verlopen.
- Je schakelt waar nodig met de verschillende vakafdelingen van het hoofdkantoor.
Wie ben jij?
- Je hebt minimaal een afgeronde mbo 4 opleiding afgerond bij voorkeur in de richting HR.
- Je hebt ervaring en affiniteit met administratieve processen. Je werkt accuraat, bent doortastend en denkt in oplossingen.
- Je bent in staat te schakelen tussen de verschillende taken.
- Je kunt zeer goed overweg met MS Office en bent in staat om andere applicaties snel eigen te maken.
- Je kunt erg goed zelfstandig werken en bent niet bang om nieuwe dingen op te pakken.
- Je hebt kennis van de Engelse en Duitse taal.
Wat krijg jij van ons?
- Een baan binnen een sterk groeiend internationaal e-Commerce bedrijf.
- Een afwisselende, verantwoordelijke en uitdagende functie binnen een geheel nieuwe team.
- Goede arbeidsvoorwaarden, pensioenregeling en een marktconform salaris.
- De mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen binnen de organisatie.
- Een baan waar je met kleine aanpassingen een groot verschil kunt maken.
Wie zijn wij?
Sneller, groter, efficiënter – dat is waar wij voor staan! Lidl Online International Logistics (LOIL) speelt al meer dan 15 jaar een cruciale rol in de internationale logistieke strategie van Lidl. Vanuit ons hoofdkantoor in Neckarsulm (regio Heilbronn, Duitsland) ontwikkelen we moderne, toekomstgerichte logistieke concepten en ondersteunen we de opzet van nieuwe distributiecentra.
Ons XXL-distributiecentrum in Venlo (110.000 m²) is een strategisch buffer-DC binnen onze e-commerce supply chain. Met deze slimme logistieke oplossingen zorgen wij ervoor dat onze klanten in heel Europa tijdig en tegen de beste prijs hun bestellingen thuis ontvangen!
Daarnaast staan diversiteit en inclusie bij Lidl hoog op de agenda, zodat iedereen gelijke kansen krijgt en zich kan ontwikkelen en we discriminatie voorkomen. Samen maken we Lidl!
De voordelen van werken bij Lidl
- Sporten met korting: Naast je werk lekker sporten. Bij ons krijg je bij ruim tweehonderd sportscholen, verspreidt over het hele land korting op jouw sport abonnement.
- Korting op het behalen van je rijbewijs!: Je krijgt als Lidl-collega (en ook jouw kinderen) korting op het behalen van je rijbewijs bij rijschool NXXT. Er is een speciaal Lidl rijles- en theoriepakket en je bent verzekerd van een snelle start. Je kunt NXXT rijscholen vinden in het hele land, dus ook op een locatie dicht bij jou in de buurt!
- Parttime werken: Bij Lidl heb je de mogelijkheid om werktijden individueel en flexibel in te richten. Dit betekent dat je bij ons in deze functie ook parttime aan de slag kunt gaan.
- Korting op leuke activiteiten, merken en diensten: Je krijgt als Lidl-medewerker flinke kortingen op leuke activiteiten, merken en diensten zoals booking.com, Nike en Podimo.
- Korting op de collectieve zorgverzekering
- Groei bij Lidl: Interne opleidingsprogramma’s zodat je maximaal kunt profiteren van de loopbaanmogelijkheden binnen Lidl.
- Een uitgebreid inwerktraject: In het begin heb je misschien behoefte aan een beetje houvast. Daarom maken we speciaal voor jou een inwerkprogramma.
- Een goede werk/privé balans: Ben je in verwachting of net vader of moeder geworden? En wil je weten hoe je werk en privé goed met elkaar kunt combineren? Bij Lidl bieden we o.a. workshops aan waarin je leert hoe je een goede balans vindt.
- Een uitgebreid leeraanbod via GoodHabitz: Wil je je persoonlijk en professioneel blijven ontwikkelen? Via GoodHabitz kun je gebruik maken van een uitgebreid aanbod, korte cursussen over onderwerpen zoals communicatie, gezondheid of digitale vaardigheden.
- Werken bij een Top Employer: Wij zijn voor het 6e jaar op rij Top Employer! Met deze certificering laten we zien dat we onze HR processen continu blijven verbeteren.
Veelgestelde vragen over Lidl Nederland
Ontdek wat je kunt verwachten als starter bij Lidl Nederland
Bij Lidl start je met een online sollicitatie, gevolgd door gesprekken en assessments.
Je werkt aan projecten binnen retailmanagement, met een mix van operationele en strategische taken.
Na het traineeship kun je doorgroeien naar leidinggevende functies binnen winkels of het hoofdkantoor.
Je krijgt een mentor en volgt trainingen binnen het traineeship.
Het startsalaris ligt rond de €2.900 per maand.
Lidl biedt flexibele werktijden en aandacht voor welzijn.
Ja, Lidl is actief in meerdere landen met internationale projecten.
Gerelateerde vacatures
Vacatures die je misschien ook interresant vind.