
Young Professional Vacature
Functioneel Beheerder
Ben jij een functioneel beheerder en lijkt het jou leuk om bedrijfskritische systemen te onderhouden? Vind je het leuk om bij een maatschappelijk betrokken dienstverlener jouw skills in te zetten en de processen te stroomlijnen? Reageer dan snel!
Dit ga je doen
- Inrichten en verbeteren van het assetmanagement systeem;
- Achterhalen van verbeterpunten en deze doorvoeren;
- Ophalen van requirements bij de business;
- In kaart brengen van de informatie behoefte;
- Oplossen van incidenten en wanneer nodig doorzetten naar de leverancier;
- Aansturen van een externe leverancier.
Hier ga je werken
Onze klant is een semi overheidsinstelling. Ze zijn actief binnen de publieke sector en hebben duurzaamheid als belangrijke pijler. De organisatie bestaat uit ongeveer 350 medewerkers.
De organisatie is hard aan het groeien, moderniseren en professionaliseren. Een belangrijk punt hierin is het moderniseren en innoveren van de ICT processen. De afdeling ICT is continu in beweging, ter versterking van het huidige team zijn zij op zoek naar een functioneel beheerder. De afdeling bestaat uit ongeveer 15 medewerkers.
Als functioneel beheerder ben jij verantwoordelijk voor het moderniseren en innoveren van de processen binnen het Assetmanagement Systeem. Je brengt in kaart hoe de huidige processen lopen en achterhaalt de verbeterpunten. Jij brengt de informatiebehoefte in kaart, schakelt met externe leveranciers, stelt requirements op en neemt het voortouw bij lopende projecten. Komend jaar wordt Ultimo geïmplementeerd. Je levert een belangrijk aandeel in dit project.
Dit neem je mee
- HBO werk- en denkniveau;
- Meer dan 3 jaar ervaring als functioneel beheerder;
- Ervaring met een assetmanagement systeem;
- Ervaring met Ultimo;
- Aantoonbare werkervaring met BiSL/ITIL en changemanagement;
- Zowel Nederlands als Engels in woord en schrift.
Dit krijg je
- 38 urige werkweek;
- Vakantiegeld: 8% van bruto jaarsalaris;
- Vakantiedagen: 25 tot 27 vakantiedagen;
- Premievrijpensioen;
- Ziektekosten: € 50,- per maand tegemoetkoming;
- Ruime opleidingsmogelijkheden.
Veelgestelde vragen over Experis
Ontdek wat je kunt verwachten als starter bij Experis
Het sollicitatieproces bij Experis begint met een online sollicitatie via de officiële website. Na een positieve beoordeling volgt een telefonisch gesprek, gevolgd door een persoonlijk gesprek met een recruiter. Bij een goede match word je uitgenodigd voor een tweede gesprek met een van de teamleden. Na succesvolle afronding van deze gesprekken ontvang je een aanbod.
Als starter bij Experis werk je aan uitdagende projecten bij diverse opdrachtgevers. Je week bestaat uit projectwerk, trainingen en coaching. Daarnaast zijn er regelmatig teamuitjes en evenementen om de teamspirit te versterken.
Experis biedt diverse doorgroeimogelijkheden, afhankelijk van prestaties en ambities. Je kunt je specialiseren in vakgebieden zoals IT, engineering of finance. Daarnaast zijn er mogelijkheden om door te groeien naar senior rollen of managementposities.
Experis investeert in de ontwikkeling van medewerkers door middel van trainingen, coaching en opleidingsprogramma's. Er is ruimte voor persoonlijke en professionele groei, met aandacht voor zowel technische als soft skills.
Het startsalaris bij Experis varieert afhankelijk van functie en ervaring. Salarisgroei is gebaseerd op prestaties, ervaring en marktconformiteit.
Experis hecht waarde aan een goede werk-privébalans. Flexibele werktijden en thuiswerkmogelijkheden zijn bespreekbaar, afhankelijk van de functie.
Experis is een internationaal opererend bedrijf, wat mogelijkheden biedt voor internationale ervaring, afhankelijk van projecten en samenwerkingen met internationale partners.
Gerelateerde vacatures
Vacatures die je misschien ook interresant vind.