Banner

Experis

5.000 werknemers

Young Professional Vacature

Functioneel Applicatiebeheerder Cloud applicaties

Zevenbergen
HBO
€ 3500 - 5000
36 uur
3+ jaar ervaring
Full-time

Wil jij graag jouw expertise bijdragen aan een maatschappelijk georiënteerde organisatie? Reageer dan snel!

Dit ga je doen

  • Het beheren van de Microsoft 365 applicatie;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt rondom de 365 applicatie en biedt gebruikersondersteuning bij vragen en incidenten;
  • Het analyseren en oplossen van incidenten;
  • Schakelen met de leverancier bij complexe incidenten of over updates en upgrades;
  • Gebruikerswensen vertalen naar technische mogelijkheden en verbeteringen;
  • In samenwerking met de key-users ga je proactief op zoek naar verbeteringen;
  • Het geven van Microsoft 365 trainingen;

Hier ga je werken

Voor het IT-team is de organisatie op zoek naar een ervaren en enthousiaste Functioneel Applicatiebeheerder. Je bent verantwoordelijk voor het beheren van Microsoft 365 en biedt gebruikersondersteuning bij vragen en incidenten. Daarnaast kijk je ook graag mee naar het grotere plaatje en sta je in nauw contact met diverse medewerkers en stakeholders. Vanuit hun wensen, maak jij de vertaalslag naar een goed werkend pakket.

Dit neem je mee

  • Een afgeronde hbo-diploma in de richting IT;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring met het beheren van Microsoft 365;
  • Je hebt ervaring met het schakelen tussen diverse stakeholders en/ of leveranciers;
  • Je hebt ervaring binnen maatschappelijk georiënteerde organisaties;
  • Je bent proactief, leergierig, analytisch sterk, klantgericht, communicatief vaardig en je bent een echte teamplayer.

Dit krijg je

  • Salaris: 3500-5000 euro o.b.v. 36 uur;
  • Eindejaarsuitkering van 8,33%
  • Vakantiegeld: 8,33%
  • Vakantiedagen: 29
  • Reiskostenvergoeding: 23 cent/kilometer (maximum €300,- per maand);
  • Hybride werkweek;
  • Ziektekosten: €50,- per maand tegemoetkoming;
  • Opleidingsmogelijkheden.

Veelgestelde vragen over Experis

Ontdek wat je kunt verwachten als starter bij Experis

Het sollicitatieproces bij Experis begint met een online sollicitatie via de officiële website. Na een positieve beoordeling volgt een telefonisch gesprek, gevolgd door een persoonlijk gesprek met een recruiter. Bij een goede match word je uitgenodigd voor een tweede gesprek met een van de teamleden. Na succesvolle afronding van deze gesprekken ontvang je een aanbod.

Als starter bij Experis werk je aan uitdagende projecten bij diverse opdrachtgevers. Je week bestaat uit projectwerk, trainingen en coaching. Daarnaast zijn er regelmatig teamuitjes en evenementen om de teamspirit te versterken.

Experis biedt diverse doorgroeimogelijkheden, afhankelijk van prestaties en ambities. Je kunt je specialiseren in vakgebieden zoals IT, engineering of finance. Daarnaast zijn er mogelijkheden om door te groeien naar senior rollen of managementposities.

Experis investeert in de ontwikkeling van medewerkers door middel van trainingen, coaching en opleidingsprogramma's. Er is ruimte voor persoonlijke en professionele groei, met aandacht voor zowel technische als soft skills.

Het startsalaris bij Experis varieert afhankelijk van functie en ervaring. Salarisgroei is gebaseerd op prestaties, ervaring en marktconformiteit.

Experis hecht waarde aan een goede werk-privébalans. Flexibele werktijden en thuiswerkmogelijkheden zijn bespreekbaar, afhankelijk van de functie.

Experis is een internationaal opererend bedrijf, wat mogelijkheden biedt voor internationale ervaring, afhankelijk van projecten en samenwerkingen met internationale partners.

Gerelateerde vacatures

Vacatures die je misschien ook interresant vind.