Banner

Experis

5.000 werknemers

Parttime Functie

Applicatiebeheerder AFAS HR

Joure, Rottum
HBO
€ 3500 - 5500
2-3+ jaar ervaring
Full-time

Applicatiebeheerder AFAS HR

Ben jij een AFAS beheerder en vind jij het leuk om alle mogelijkheden binnen AFAS HR te verkennen? Krijg jij er energie van om werkprocessen op de juiste wijze in te richten binnen AFAS en ben jij niet bang om creatieve oplossingen te bedenken? Lees dan verder!

Dit ga je doen

Jouw taken als Applicatiebeheerder AFAS bestaan uit:

  • Het beheren, optimaliseren en verder inrichten van de AFAS HR omgeving van deze organisatie;
  • Het schakelen met je HR-collega's over nieuwe processen en hoe dit het beste binnen AFAS vormgegeven kan worden;
  • Het meewerken of initiëren van projecten op het gebied van AFAS;
  • Het adviseren van stakeholders over het gebruik van AFAS, nieuwe ontwikkelingen of verbetermogelijkheden.

Hier ga je werken

De organisatie waar je komt te werken is een bureau dat Europese overheden ondersteunt bij verschillende infrastructurere vraagstukken. Er werken meer dan 1000 man bij deze organisatie door heel Nederland, en die worden ondersteund door een HR team vanuit de locatie in Joure. Jij ondersteunt de HR medewerkers door met ze mee te denken over hun HR-processen en weet dit te vertalen naar workflows binnen AFAS (Profit/Outsite/Insite). Daarnaast denk je pro-actief mee over de koppeling met andere systemen, bijvoorbeeld roosterapplicaties of externe platformen.

Je doet dit niet alleen, maar werkt nauw samen met een externe consultant die er altijd voor je is bij technische vraagstukken. Wel vind je het leuk om zoveel mogelijk zelf uit te zoeken, nieuwe AFAS ontwikkelingen op de voet te volgen en nieuwe verbetermogelijkheden binnen de bestaande AFAS omgeving te verkennen. Je bent verantwoordelijk voor alle integraties, wijzigingen en verbeteringen in het systeem en daarnaast zorg je ervoor dat iedereen weet wat er moet gebeuren binnen AFAS.

Procesverbeteringen en automatiseren is iets waar jouw hart sneller van gaat kloppen en je vindt het dan ook leuk om hier met diverse collega's het gesprek over aan te gaan.

Dit neem je mee

De eisen voor deze functie bestaan uit:

  • Minimaal 2/3 jaar ervaring als AFAS Beheerder, Consultant, Specialist of een soortgelijke functie;
  • Kennis van het AFAS HR domein;
  • Ervaring in het schakelen met ervaren HR professionals;
  • Kennis van technische mogelijkheden en ontwikkelingen binnen AFAS.
  • Hbo werk/denkniveau;
  • Het hebben van relevante certificaten is een pre.

Dit krijg je

De arbeidsvoorwaarden voor deze functie bestaan uit:

  • Een salarisrange van 3800 - 5500 op basis van een 40-urige werkweek;
  • Thuiswerkmogelijkheden;
  • Vakantiegeld;
  • Opleiding- en begeleidingsmogelijkheden;
  • Reiskostenvergoeding.

Locatie

Rottum

Recruiter

Ilse van Milgen

0031643230704

ilse.van.milgen@experis.nl

https://www.linkedin.com/in/ilse-van-milgen

Veelgestelde vragen over Experis

Ontdek wat je kunt verwachten als starter bij Experis

Het sollicitatieproces bij Experis begint met een online sollicitatie via de officiële website. Na een positieve beoordeling volgt een telefonisch gesprek, gevolgd door een persoonlijk gesprek met een recruiter. Bij een goede match word je uitgenodigd voor een tweede gesprek met een van de teamleden. Na succesvolle afronding van deze gesprekken ontvang je een aanbod.

Als starter bij Experis werk je aan uitdagende projecten bij diverse opdrachtgevers. Je week bestaat uit projectwerk, trainingen en coaching. Daarnaast zijn er regelmatig teamuitjes en evenementen om de teamspirit te versterken.

Experis biedt diverse doorgroeimogelijkheden, afhankelijk van prestaties en ambities. Je kunt je specialiseren in vakgebieden zoals IT, engineering of finance. Daarnaast zijn er mogelijkheden om door te groeien naar senior rollen of managementposities.

Experis investeert in de ontwikkeling van medewerkers door middel van trainingen, coaching en opleidingsprogramma's. Er is ruimte voor persoonlijke en professionele groei, met aandacht voor zowel technische als soft skills.

Het startsalaris bij Experis varieert afhankelijk van functie en ervaring. Salarisgroei is gebaseerd op prestaties, ervaring en marktconformiteit.

Experis hecht waarde aan een goede werk-privébalans. Flexibele werktijden en thuiswerkmogelijkheden zijn bespreekbaar, afhankelijk van de functie.

Experis is een internationaal opererend bedrijf, wat mogelijkheden biedt voor internationale ervaring, afhankelijk van projecten en samenwerkingen met internationale partners.

Gerelateerde vacatures

Vacatures die je misschien ook interresant vind.