Banner

ANWB

3.700 werknemers

Young Professional Vacature

Teammanager Leden Service Center

's-Gravenhage
HBO
€ 3080 - 4900
40 uur
2+ jaar ervaring
Full-time

Teammanager Leden Service Center

Ben jij de coachende leider die wij zoeken? Als Teammanager Leden Service Center (LSC) bij de ANWB ben je verantwoordelijk voor de operationele aansturing en ontwikkeling van je team. Je coacht en begeleidt jouw medewerkers naar het gewenste kwaliteitsniveau en realiseert de team-KPI’s. Daarnaast draag je actief bij aan het verbeteren van werkprocessen.

Jouw rol

Onze verschillende teams binnen het LSC verzorgen telefonisch en via mail, chat en WhatsApp alle informatie, advies en verkoop van ANWB-diensten en -producten voor ruim 5 miljoen leden.

Als leidinggevende zorg je in deze complexe omgeving voor de ontwikkeling, professionalisering en flexibiliteit van je multi-inzetbare team.

Je werkt nauw samen met je collega Teammanagers en stelt een operationeel jaarplan op voor je team. Hierin komen de periodiek afgesproken doelstellingen van zowel het eigen team als het gehele LSC aan bod en hoe je deze plannen voor het komende jaar gaat uitvoeren.

Het LSC staat voor betrouwbare en goede service, commerciële bijdrage en acceptabele kosten. Omdat medewerkers het verschil maken, staan de kwaliteit en ontwikkeling van de medewerkers centraal, evenals het creëren van een “great place to work” en het leukste contact center van Nederland.

Ons aanbod

  • Bruto maandsalaris tussen € 2.995 en € 4.829 (o.b.v. 38 uur) en een eindejaarsuitkering van 5,58%
  • Prima pensioenregeling
  • Korting op verschillende ANWB-producten en -diensten
  • Volop trainings-, opleidings-, en ontwikkelingsmogelijkheden bij onze ANWB Academie
  • Goede voorzieningen om thuis te werken en een thuiswerkvergoeding van €2,35 per dag (onbelast) – de ANWB is voorstander van het hybride werken
  • 25 verlofdagen en 13 adv-dagen per jaar op basis van 40-urige werkweek. Ook kun je sparen voor extra verlof
  • Internetvergoeding van €35,- per maand
  • Persoonlijk inzetbaarheidsbudget van €700,- bruto per jaar
  • ANWB-lidmaatschap met Wegenwacht Nederland Standaard of de Wegenwacht Fiets Service

Ons team

Het Leden Service Center (ongeveer 500 personen in het hoogseizoen) is de klantenservice van de ANWB en verzorgt bijvoorbeeld informatie en advies over het ANWB-lidmaatschap, de Wegenwacht, toeristische informatie, recreatie, ANWB Rij-opleidingen, ANWB reizen, ANWB verzekeren en ANWB voor de zaak. De werkomgeving is complex en uitdagend door de verschillende teams van rond de 20-25 personen die uiteenlopende diensten bieden. Omdat medewerkers het verschil maken, is er veel aandacht voor de mensen (coaching, training en ontwikkeling) en voor het digitaliseren en innoveren in het werk.

Als achtergrond neem jij mee

Je beschikt over HBO werk- en denkniveau en minimaal 2 jaar leidinggevende ervaring in een vergelijkbare functie in een contact center omgeving. Je bent een echte “people person” die intrinsiek gemotiveerd is om medewerkers te begeleiden en beter te maken. Verder beschik je over:

  • Ervaring met of kennis van dienstverlening, service, advies en verkoop, cross- upsell en behoud
  • Uitstekende spreek- en schrijfvaardigheid in de Nederlandse taal

Hebben we een match?

Het bieden van uitstekende service zit in jouw DNA, en je zorgt ervoor dat elke interactie met onze leden een positieve ervaring is.

Met jouw vriendelijke en behulpzame houding weet je onze leden op een persoonlijke manier te benaderen en hen te voorzien van op maat gemaakte oplossingen.

Als klantenservice medewerker bij het Leden Service Center ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze leden en bied je hen een warm welkom en professionele ondersteuning.

Je staat altijd klaar om vragen te beantwoorden en problemen op te lossen, waardoor onze leden met een tevreden gevoel geholpen worden.

Meer over ANWB

Als klantenservice medewerker bij het Leden Service Center ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze leden en bied je hen een warm welkom en professionele ondersteuning.

Je staat altijd klaar om vragen te beantwoorden en problemen op te lossen, waardoor onze leden met een tevreden gevoel geholpen worden.

Het bieden van uitstekende service zit in jouw DNA, en je zorgt ervoor dat elke interactie met onze leden een positieve ervaring is.

Met jouw vriendelijke en behulpzame houding weet je onze leden op een persoonlijke manier te benaderen en hen te voorzien van op maat gemaakte oplossingen.

Veelgestelde vragen over ANWB

Ontdek wat je kunt verwachten als starter bij ANWB

Het sollicitatieproces bij ANWB bestaat uit meerdere stappen, waaronder een kennismakingsgesprek met een recruiter, gevolgd door gesprekken met toekomstige collega's en een arbeidsvoorwaardengesprek.

Als starter bij ANWB werk je in een dynamische omgeving waarin je betrokken bent bij diverse projecten binnen jouw vakgebied, zoals klantenservice, techniek of IT. Je week bestaat uit teamvergaderingen, projectwerk en mogelijk klantcontact. Er is ruimte voor eigen initiatief en je wordt begeleid door ervaren collega's.

ANWB biedt diverse doorgroeimogelijkheden, zowel horizontaal als verticaal, afhankelijk van prestaties en ambities. Er zijn kansen om door te groeien naar leidinggevende of specialistische functies.

ANWB investeert in de ontwikkeling van medewerkers door middel van trainingen, mentoring en opleidingsprogramma's. Er is ruimte voor persoonlijke en professionele groei, met aandacht voor zowel technische als soft skills.

Het startsalaris bij ANWB varieert afhankelijk van functie en ervaring. Salarisgroei is gebaseerd op prestaties, ervaring en marktconformiteit.

ANWB hecht waarde aan een goede werk-privébalans. Flexibele werktijden en thuiswerkmogelijkheden zijn bespreekbaar, afhankelijk van de functie.

Hoewel ANWB voornamelijk in Nederland opereert, kunnen er mogelijkheden zijn voor internationale ervaring, afhankelijk van projecten en samenwerkingen met internationale partners.

Gerelateerde vacatures

Vacatures die je misschien ook interresant vind.