Banner

ANWB

3.700 werknemers

Parttime Functie

Medewerker Rental

Apeldoorn
€ 2847 - 3879
32 - 40 uur
Part-time

Hou jij van organiseren en regelen? Dan zijn wij misschien wel op zoek naar jou!

Jouw rol

Als Medewerker Rental ben jij de persoon die alles regelt rondom de huurperiode van voertuigen, zowel in Nederland als in het buitenland. Elke dag werk jij aan het coördineren van vervangend vervoer voor mensen die onderweg met pech zijn gestrand. Dankzij jouw inzet kunnen zij snel weer op weg naar hun bestemming. Je werkzaamheden zijn afwisselend en uitdagend: van het coördineren van speciale opdrachten naar het buitenland tot het beantwoorden van klantvragen. Met ons uitgebreide netwerk van uitgiftepunten in Europa is er altijd actie, vooral tijdens de schoolvakanties. Ook buiten deze piekperiodes ben jij de spil in het web die ervoor zorgt dat alles soepel verloopt en onze drukke periodes goed worden voorbereid.

Samengevat ga je:

  • Verifiëren van opgehaalde voertuigen en het verwerken van afmeldingen in het verhuursysteem;
  • Beantwoorden van klantvragen over huurvoertuigen en verhuurovereenkomsten;
  • Coördineren van vervangend vervoer voor premium automerken en speciale transsportopdrachten;
  • Communiceren met uitgiftepunten in binnen- en buitenland over verhuurovereenkomsten;
  • Onderhouden van ons partnernetwerk.

Ons aanbod

Je komt te werken in een organisatie waar je jezelf kunt zijn en waar werkplezier centraal staat. Bij ons krijg je volop ruimte om te groeien als Medewerker Rental.

Verder bieden wij:

  • Een startsalaris van €2.847,- op basis van 40 uur;
  • Toeslagen voor werken in de avonduren, weekenden en eventuele feestdagen;
  • 13e maand;
  • Vakantiegeld;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een ANWB-lidmaatschap en een aanvullende zorgverzekering via Aevitae;
  • Ruimte om door te groeien, zowel in functie als verantwoordelijkheden;
  • Een gezellig en hecht team waar samenwerken centraal staat.

Ons team

Je komt te werken binnen het team Rental met ongeveer 15 collega's. Je komt te werken in een organisatie waar je jezelf kunt zijn en waar werkplezier centraal staat. Bij ons krijg je volop ruimte om te groeien en je verder te ontwikkelen.

Als achtergrond neem jij mee

Je ben een enthousiast persoon die het leuk vindt om het werk aan te leren. Heb je je nog niet zoveel ervaring met onze werkzaamheden? Geen probleem, wij nemen je graag mee in ons werk en leren jou alles aan.

Verder beschik je over:

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Werkervaring in organiseren en coördineren;
  • Klantgerichtheid en inlevingsvermogen: je begrijpt de situatie van anderen en weet daarop in te spelen;
  • Flexibiliteit in je inzetbaarheid: je diensten worden gepland tussen maandag tot en met zondag tussen 07.00 en 21.30 uur. Uiteraard zal je in verhouding de meeste diensten doordeweeks draaien. Uiteraard ontvang je toeslag voor het werken in de avonduren en weekenden.

Wat gebeurt er na je sollicitatie?

Je solliciteert

Solliciteer eenvoudig via de website. Een recruiter beoordeelt je sollicitatie en zal contact met je opnemen.

Het eerste gesprek

Wanneer wij raakvlakken zien met jouw sollicitatie, gaan we graag met je in gesprek. Jij kunt dan ontdekken wat ANWB te bieden heeft en wij zijn geïnteresseerd in jouw motivatie om bij ons te komen werken. Samen kijken we of het daadwerkelijk matcht!

Het tweede gesprek

Indien nodig, volgt er nog een tweede gesprek. Tijdens dit gesprek duiken we dieper in op jouw ervaring en fit met onze ANWB-waarden.

Aanbieding

Als alles goed is gegaan tijdens de gesprekken, en we zijn allebei enthousiast, dan krijg je van ons een contract aangeboden. Welkom bij de ANWB!

Ben je nog net zo enthousiast? Reageer!

Eenvoudig via WhatsApp solliciteren?

Solliciteer gemakkelijk en snel, zonder het uploaden van documenten.

Emoji’s gebruiken in je motivatie? Dat kan!

Reageer op jouw droombaan waar en wanneer jij dat wilt.

Kan ik je ergens mee helpen?

Kan ik je ergens mee helpen? Laat het mij weten en ik help je graag verder.

Kan ik je ergens misschien ergens mee helpen?

Bjorn de Wit E-mail Bellen+31631760255

Nog niks gevonden waarmee jij ons allemaal kunt helpen?

Maak een jobalert aan en ontvang de meest recente vacatures, die het best bij je passen, in je inbox.

Maak jobalert

Veelgestelde vragen over ANWB

Ontdek wat je kunt verwachten als starter bij ANWB

Het sollicitatieproces bij ANWB bestaat uit meerdere stappen, waaronder een kennismakingsgesprek met een recruiter, gevolgd door gesprekken met toekomstige collega's en een arbeidsvoorwaardengesprek.

Als starter bij ANWB werk je in een dynamische omgeving waarin je betrokken bent bij diverse projecten binnen jouw vakgebied, zoals klantenservice, techniek of IT. Je week bestaat uit teamvergaderingen, projectwerk en mogelijk klantcontact. Er is ruimte voor eigen initiatief en je wordt begeleid door ervaren collega's.

ANWB biedt diverse doorgroeimogelijkheden, zowel horizontaal als verticaal, afhankelijk van prestaties en ambities. Er zijn kansen om door te groeien naar leidinggevende of specialistische functies.

ANWB investeert in de ontwikkeling van medewerkers door middel van trainingen, mentoring en opleidingsprogramma's. Er is ruimte voor persoonlijke en professionele groei, met aandacht voor zowel technische als soft skills.

Het startsalaris bij ANWB varieert afhankelijk van functie en ervaring. Salarisgroei is gebaseerd op prestaties, ervaring en marktconformiteit.

ANWB hecht waarde aan een goede werk-privébalans. Flexibele werktijden en thuiswerkmogelijkheden zijn bespreekbaar, afhankelijk van de functie.

Hoewel ANWB voornamelijk in Nederland opereert, kunnen er mogelijkheden zijn voor internationale ervaring, afhankelijk van projecten en samenwerkingen met internationale partners.

Gerelateerde vacatures

Vacatures die je misschien ook interresant vind.