Banner

ANWB

3.700 werknemers

Momenteel niet beschikbaar

Parttime Functie

Medewerker Medisch-administratief medewerker / verpleegkundige

Den Haag
HBO
€ 2694 - 4271
32 uur
Full-time

Medewerker Medisch-administratief medewerker / Verpleegkundige

Een unieke dubbelrol waarin je je administratieve talent combineert met je medische kennis. Die heb je als medisch-administratief medewerker / verpleegkundige bij de ANWB in Den Haag. Wat je functie nóg boeiender maakt? Je werkt met veel verschillende partijen samen, waaronder collega’s, verzekerden, buitenlandse zorginstellingen en Nederlandse verzekeraars.

Jouw rol

Je zorgt voor heldere patiëntendossiers rondom electieve zorg en beperkte dekkingen. Dit doe je wereldwijd. Zo sta je bijvoorbeeld in nauw contact met Nederlandse expats die in het buitenland medische zorg nodig hebben. Steeds leg je alle behandelingen en beslissingen helder vast.

Je berekent binnen de dossiers die je onder je hebt de DBC/DOT-codes voor onze verzekeraars.

Je houdt scherp de kosten van de behandelingen in het buitenland in de gaten. Zijn de kosten opvallend hoog? Klopt er een nota niet? Dan trek je onmiddellijk aan de bel bij de betreffende zorginstantie en koppel je je bevindingen terug aan de verzekeraar.

Je behandelt eventuele geschillen over behandelingen en kosten met verzekeraars.

Je lost administratieve vraagstukken op. Je ondersteunt de zes artsen van het medische team bij zaken als het organiseren van heropnames in Nederlandse ziekenhuizen en revalidatiecentra, en het aanvragen van begeleiding bij repatriëring van verzekerden.

Je checkt meerdere keren per dag de workload van het medische team en verdeelt de taken.

Ons aanbod

  • Bruto maandsalaris tussen €2.694,- en €4.271,- (o.b.v. 38 uur) en een eindejaarsuitkering van 5,58%
  • Prima pensioenregeling
  • Reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer en thuiswerkvergoeding van €2,40 per dag (onbelast)
  • 25 verlofdagen en 13 adv-dagen per jaar op basis van 40-urige werkweek. Ook kun je sparen voor extra verlof
  • Korting op verschillende ANWB-producten en -diensten
  • Internetvergoeding van €35,- per maand
  • Mogelijkheid om 50% thuis te werken

Ons team

Je maakt deel uit van het Expertteam. Dit hechte team bestaat, naast jou, uit vijf collega’s. Samen maken jullie deel uit van het overkoepelende team Personenhulpverlening van de ANWB Alarmcentrale. Hier tref je normaliter zo’n veertig collega’s, in de zomerse piekmomenten zijn dit er ongeveer honderd. Kenmerkend voor de sfeer? Die is informeel en ontspannen. We voelen ons betrokken bij elkaar en elkaars werk, en helpen elkaar waar nodig. Samen werken we aan een duidelijk doel: optimale hulpverlening over de hele wereld. Het Expertteam is aanwezig van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. Dit zijn dus ook jouw werktijden. Werk je graag vanuit huis? Dat mag voor 50%.

Als achtergrond neem jij mee

Dat je secuur werkt en je een groot verantwoordelijkheidsgevoel hebt, staat vast. Jouw dossiers zijn dus altijd actueel en compleet. Ook communiceer je op een prettige en heldere manier. Zo voelen verzekerden zich gehoord én waarderen medici zoals artsen en de opnameteams van ziekenhuizen jou als deskundige gesprekspartner. Verder breng je mee:

  • hbo, of mbo met aansluitende werkervaring
  • Een BIG-registratie als verpleegkundige
  • Ervaring met en een goed gevoel voor administratieve werkzaamheden en systemen
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal
  • Jij kunt op kantoor in Den Haag werken
  • Jij kunt standaard de woensdagen en vrijdagen werken.

Veelgestelde vragen over ANWB

Ontdek wat je kunt verwachten als starter bij ANWB

Het sollicitatieproces bij ANWB bestaat uit meerdere stappen, waaronder een kennismakingsgesprek met een recruiter, gevolgd door gesprekken met toekomstige collega's en een arbeidsvoorwaardengesprek.

Als starter bij ANWB werk je in een dynamische omgeving waarin je betrokken bent bij diverse projecten binnen jouw vakgebied, zoals klantenservice, techniek of IT. Je week bestaat uit teamvergaderingen, projectwerk en mogelijk klantcontact. Er is ruimte voor eigen initiatief en je wordt begeleid door ervaren collega's.

ANWB biedt diverse doorgroeimogelijkheden, zowel horizontaal als verticaal, afhankelijk van prestaties en ambities. Er zijn kansen om door te groeien naar leidinggevende of specialistische functies.

ANWB investeert in de ontwikkeling van medewerkers door middel van trainingen, mentoring en opleidingsprogramma's. Er is ruimte voor persoonlijke en professionele groei, met aandacht voor zowel technische als soft skills.

Het startsalaris bij ANWB varieert afhankelijk van functie en ervaring. Salarisgroei is gebaseerd op prestaties, ervaring en marktconformiteit.

ANWB hecht waarde aan een goede werk-privébalans. Flexibele werktijden en thuiswerkmogelijkheden zijn bespreekbaar, afhankelijk van de functie.

Hoewel ANWB voornamelijk in Nederland opereert, kunnen er mogelijkheden zijn voor internationale ervaring, afhankelijk van projecten en samenwerkingen met internationale partners.

Gerelateerde vacatures

Vacatures die je misschien ook interresant vind.