
Parttime Functie
Bijbaan planner piketdienst
16 uur per week
€ 14,75 per uur
Functieomschrijving
De afdeling Planning zorgt voor een efficiënte inzet van personeel. De afdeling wordt gezien als het kloppende hart van de organisatie. De medewerkers van de afdeling planning houden zich voornamelijk bezig met het inplannen van medewerkers op diverse projecten door heel Nederland. Ze houden hierbij rekening met reisafstanden, ervaring van medewerkers (teamsamenstelling) en wensen van de onze opdrachtgevers. Zij zorgen ervoor dat de medewerkers over de juiste projectinformatie beschikken. Denk hierbij aan werktijden en projectgebonden werkinstructies.
Waar houd jij je als piket planner voornamelijk mee bezig?
Je bent verantwoordelijk voor het efficiënt inplannen van de fulltime en parttime medewerkers en oproepkrachten op (verschillende) projecten. Tijdens de weekenden ben jij de bereikbaarheidsdienst. Medewerkers bellen naar jou wanneer ze niet hun geplande diensten kunnen werken. Jouw doel is om deze diensten te vervangen met een 100% score. Hiervoor dien jij soms creatief te puzzelen binnen de afgesproken kaders.
Hiervan krijg je energie:
- Je houdt er van om problemen op te lossen. Jij denkt niet in problemen maar in oplossingen
- Stress ken jij niet. Je weet het overzicht te behouden en de prioriteiten te stellen
- Contact onderhouden met de medewerkers door middel van het communiceren van roosters via de telefoon of e-mail om een prettige en efficiënte samenwerking te realiseren.
- Inspelen op spoedopdrachten, waaronder het invullen van ad hoc diensten bij calamiteiten.
Deze werkzaamheden kunnen vanuit huis worden uitgevoerd. Het inwerken gebeurt wel op ons kantoor in Zwolle. De weekenddiensten worden gesplitst in diensten van 06.00 - 15.30 uur en 15.30 - 24.00 uur.
Wat je krijgt
Een uitdagende, afwisselende baan en ontzettend leuke groep collega’s. Maar dat is nog niet alles! Je krijgt van ons daarnaast:
- Jaarcontract en uitzicht op een vast contract;
- Smartphone en laptop;
- Bruto uurloon tussen de € 14,50 en € 17,34, afhankelijk van jouw ervaring;
- 13x per jaar salaris;
- Vrijheid om samen met ons je functie verder te ontwikkelen;
- Een pensioenregeling, 24 vakantiedagen en vakantiegeld;
- Toegang tot een online leerplatform waar je diverse trainingen en masterclasses kunt volgen;
- Exclusieve personeelskorting op uitjes.
Wie je bent
We vragen het volgende van jou:
- MBO werk- en denkniveau;
- 1 tot 2 jaar ervaring in de personeelsplanning is een pré;
- Woonachtig in (de omgeving van) Zwolle.
- Ervaring in een soortgelijke functie en met planningsystemen is een pré.
Veelgestelde vragen over Facilicom Group
Ontdek wat je kunt verwachten als starter bij Facilicom Group
Het sollicitatieproces bij Facilicom Group is doorgaans overzichtelijk en efficiënt. Meestal bestaat het uit: Online sollicitatie via de website of een vacatureplatform. Telefonische kennismaking of intake met een recruiter. Eerste gesprek met een leidinggevende of HR. Soms een praktijkopdracht of meeloopdag, afhankelijk van de functie. Aanbod en contractvoorstel. Voor sommige traineeships of managementfuncties kunnen er extra selectierondes zijn.
Als starter werk je meestal in een operationele of coördinerende rol, afhankelijk van de divisie (bijv. Gom, Trigion, Food&i, Incluzio of Facilicom Solutions). Een werkweek bevat: Dagelijkse start- of teamoverleggen. Klantcontact of ondersteuning op locatie. Eventuele teamtraining of persoonlijke ontwikkeling. Flexibele uren, afhankelijk van de functie (zeker bij diensten zoals beveiliging of schoonmaak). Bij kantoorfuncties (zoals planning, HR of sales) is de week meer 9-tot-5 gericht, met ruimte voor hybride werken.
Facilicom staat bekend als een werkgever met veel doorgroeikansen, vooral omdat het een groot concern is met verschillende dochterbedrijven. Denk aan: Interne opleidingen en traineeships. Doorgroeien van operationeel naar leidinggevend niveau. Horizontale overstappen tussen werkmaatschappijen. Management Development Programma's voor talentvolle starters.
Facilicom investeert veel in leren & ontwikkelen via: De Facilicom Academy met trainingen voor vakkennis, soft skills en leiderschap. E-learning via online platforms. Mogelijkheden tot het volgen van mbo- of hbo-certificaten naast het werk. Begeleiding en coaching on the job.
Het startsalaris is afhankelijk van de functie en cao (bijvoorbeeld schoonmaak, beveiliging of facilitaire dienstverlening): Operationele functies: ± €2.200 – €2.600 bruto per maand. Startersfuncties op hbo/wo-niveau: ± €2.700 – €3.000. Jaarlijkse periodieke stijgingen conform cao. Reiskostenvergoeding, pensioenopbouw en soms een bonus- of winstdelingsregeling.
Er is veel aandacht voor: Flexibele werktijden in overleg. Mogelijkheden tot deeltijdwerken of hybride werken voor kantoorfuncties. Vitaliteitsprogramma's en mentale ondersteuning. In roosterdiensten (zoals beveiliging of zorg) wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met persoonlijke voorkeuren.
Facilicom Group is voornamelijk actief in Nederland en België. Internationale kansen zijn beperkt, maar kunnen voorkomen in samenwerking met internationale klanten of via externe uitwisselingstrajecten. Voor starters zijn die mogelijkheden echter beperkt en eerder uitzondering dan regel.
Gerelateerde vacatures
Vacatures die je misschien ook interresant vind.