Overslaan en naar de inhoud gaan

Nestlé Nederland

900 werknemers

Supply Chain Customer Service Trainee

Geplaatst op: 05 juli 2016
Deadline: 15-08-2016 12:00:00
Niveau
Richting

De uitdaging

Ben jij een getalenteerde professional met commercieel inzicht die analytisch sterk is, houdt van werken in een dynamische en ambitieuze werkomgeving? Functioneer je goed in teamverband en ben je op zoek naar een uitdagende functie met doorgroeimogelijkheden binnen de afdeling “Supply Chain Operations Nederland”? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Voor deze vacature zoeken wij iemand die echt het verschil kan maken door goede klantenrelaties op te bouwen, commerciële kansen te creëren, lef heeft om deze kansen te verzilveren, analytisch sterk onderbouwd is en accuraat kan werken.

Over de afdeling

Als Suppy Chain Customer Service Trainee zorg je voor de administratieve en organisatorische begeleiding van het orderproces. Je krijgt een veelzijdige commerciële taak met eigen verantwoordelijkheden en een toegewezen klantenpakket met wie je contact onderhoudt over de leveringen. Je specifieke verantwoordelijkheden zijn:

  • Efficiënte en correcte verwerking van de orders;
  • Informatieverstrekking aan in- en externe klanten met betrekking tot orders, leveringen en out of stocks;
  • Het preventief controleren van orders om prijsverschillen te voorkomen;
  • Contact onderhouden met de Logistic Service Providers over onregelmatigheden m.b.t. de order- en goederenstroom;
  • Deelnemen aan interdisciplinaire vergaderingen met betrekking tot ordermanagement en promoties.
We zoeken iemand met de volgende eigenschappen

 

  • Afgeronde HBO/WO opleiding;
  • Aantoonbare affiniteit met commercie en administratie;
  • 0-2 jaar werkervaring, bij voorkeur in een commerciële omgeving;
  • Goede beheersing van Microsoft Office, in het bijzonder Excel;
  • Communicatief vaardig, servicegericht en proactief;
  • Zelfstandig & accuraat;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

 

Wij bieden

Een uitdagende functie binnen het Customer Service team. Je rapporteert aan de Front Office Manager en maakt deel uit van een zeer gedreven, ambitieus en jong Customer Service team. Nestlé kent een veelheid aan (inter-)nationale carrière mogelijkheden, professionele trainings- en ontwikkelingsprogramma’s. Het betreft een fulltime functie (39 uur per week) met uiteraard uitstekende marktconforme arbeidsvoorwaarden.

Over de afdeling Operations

De klant staat centraal binnen de afdeling “Supply Chain Operations Nederland” op het hoofdkantoor van Nestlé in Amstelveen. Met een gedreven en ambitieus team wordt een perfecte orderverwerking nagestreefd. Het totale Customer Service team bestaat uit 14 enthousiaste collega’s.

Interesse?

Je motivatiebrief én CV kun je richten aan Karlijn Ausema, Junior Recruiter.
Voor vragen kun je contact opnemen via careers@nl.nestle.com.