Samenvatting
ShirtsofHolland zoekt een slimme en leergierige, enthousiaste goalgetter, een échte marketeer met commerciële trekjes die opdrachten weet op te zetten, zich eigen te maken en af te ronden. Jij wil het commerciële en creatieve brein van een organisatie zijn. Je vindt het leuk om nieuwe commerciële strategieën te bedenken, uit te voeren en te laten slagen.
Over ons
ShirtsofHolland is nationaal en internationaal opererend online platform dat Magento webwinkels beheert voor de merken ShirtsofHolland, Mouwlengte7, ShirtsofCotton, Overhemden.com en Liefling.com, daarnaast hebben wij een fysieke Heerenzaak. Wij excelleren in de processen inkoop, voorraad beheer, marketing, communicatie, SEO en klantcontact met onze digitale klanten. ShirtsofHolland heeft een uitstekend netwerk, ambitieuze medewerkers en een “can-do” mentaliteit. Onze sites vertonen per jaar meer dan 700.000 pagina’s met meer dan 120.000 unieke bezoekers.
Het merk ShirtsofHolland betreft stijlvolle oranje overhemden en t-shirts– speciaal voor oranje evenementen zoals Koningsdag, WK en EK voetbal. Ieder jaar genieten wij veel exposure, onder meer een interview op BNR en publicatie in verschillende online en offline media. Tijdens de kroning van Willem Alexander had Paul de Leeuw zelfs ons overhemd aan tijdens het zingen van het koningslied vanuit Ahoy.
Je bent samen met ons dynamische team verantwoordelijk voor de SEO-activiteiten van onze verschillende merken. Dit betekent dat je tijdens je stage de strategie uitzet en uitvoert om onze merken en kanalen op nummer 1 in Google te krijgen en houden. Dit doe je door analyses uit te voeren op onze eigen websites. Wat kan beter? Daarnaast ben je actief bezig met onze online zichtbaarheid. Waar staan we nog niet, maar vooral: hoe komen we er dan wel te staan? Tot slot ben je actief bezig met het analyseren van onze concurrenten. Waar schieten wij tekort, wat doen zij beter dan wij? Tijdens je stage periode zal je tastbare resultaten behalen en héél veel leren.
- Goed plannen (en je eigen beperkingen kennen)
- Gevoel voor merken en commercie
- Goed kunnen communiceren en onderhandelen
- Oplossend vermogen, niet moeilijk doen als dit niet nodig is
- Een stapje extra zetten als dat nodig is
- Geen 9-5 mentaliteit
- Eigen verantwoordelijkheid nemen
- Heel graag willen leren: wat je vandaag niet begrijpt, dat snap je morgen
- Foutloos Nederlands
Meer informatie of solliciteren? Klik op onderstaande link.