Coca-Cola European Partners
Stagiaire Online Community Manager
Omschrijving
We bieden een stageplek aan op de Business Intelligence afdeling (onderdeel van de Operational Marketing afdeling). De stage bestaat uit het dagelijks managen van Blik op Fris, de exclusieve online onderzoek community van Coca-Cola Enterprises. Het doel van deze community is om snel en diepgaand onderzoek te kunnen doen bij de grote shopper in de supermarkt. Het is aan jou om de onderzoeken op te stellen, uit te zetten en te analyseren. De door jou gevonden resultaten zullen belangrijk zijn voor de strategiebepalingen voor aankomende marketingacties en je zult meehelpen de verschuivingen in de markt inzichtelijk te maken. Naast de onderzoeken onderhoud je ook de community, je stuurt de leden het laatste nieuws, je zorgt ervoor dat de website bruisend blijft en je zorgt ervoor dat leden actief blijven.
Werkzaamheden
- Community management
- Opzetten, analyseren van onderzoeken (shopper- en consumenten onderzoeken / marktonderzoek)
- Schrijven van content op de website, Facebook en Twitter
- Onderhouden van de website
- Zorgen voor ledengroei
- Ondersteuning bij andere mogelijke werkzaamheden
Een interessante en leerzame stageplek bij de grootste frisdrankfabrikant ter wereld! Je krijgt veel verantwoordelijkheid en kunt uiteraard rekenen op goede coaching, begeleiding en een passende stagevergoeding.
Profiel student
- WO/HBO student met als specialisatie Marktonderzoek, Marketing Management of Consumentenpsychologie
- Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse en Engelse taal
- Gedreven, creatief en professioneel
- Een goed analytisch vermogen
- Zelfverzekerd en zelfstandig
- 3e jaars Bachelor of master student.
Ben je geintereseerd in de stage? Klik dan op 'Lees meer & aanmelden'.