Overslaan en naar de inhoud gaan

Pink Elephant

153 werknemers

Pink Elephant - Onsite support regio Hengelo

Work Experience
1
Niveau
MBO
Language requirement
Nederlands & Engels
Richting
Per maand
2500 - 3500

Ben jij toe aan jouw volgende uitdaging? Dan is deze functie van on-site support engineer echt iets voor jou! Op locatie van onze klant in de omgeving van Hengelo ben jij de werkplekspecialist en bied jij on-site support samen met een team van collega's. Je staat direct in contact met eindgebruikers, en dat maakt jouw werk zo persoonlijk. Want Pink maakt IT persoonlijk. 

Wat ga je doen?

In deze veelzijdige functie als ICT on-site support engineer ben jij verantwoordelijk voor onze klant op locatie in de omgeving van Hengelo. Jouw hoofdtaak is het oplossen van IT-problemen van onze eindgebruikers. Daarnaast doe je updates, hardware migraties en andere werkplek gerelateerde werkzaamheden. Jouw doel is dat de eindgebruiker altijd zijn werk kan blijven doen. Omdat IT voor veel mensen abracadabra is, is het aan jou om het zo goed en duidelijk mogelijk aan hen te kunnen uitleggen.

Wat neem je mee?
  • Je kunt ons jouw MBO-4 ICT diploma laten zien;
  • Aantonen dat je minimaal een jaar werkervaring hebt op een technische servicedesk en met het werken met een ticketsysteem (zoals Topdesk) (exclusief stages);
  • Je hebt gewerkt met, of interesse in, o.a. Microsoft O365, ITL, Azure en Windows;
  • Je ben een aanpakker en praktisch ingesteld;
  • Je bent flexibel;
  • Je hebt een rijbewijs B;
  • Nederlands en Engels spreken en schrijven.
Je wordt beloond met:
  • Salaris tussen de 2.500,- en EUR 3.500,- bruto per maand
  • 28 vakantiedagen en de mogelijkheid er nog 20 bij te kopen
  • Leaseauto
  • Ook kun je gratis(!) gebruik maken van onze sportfaciliteiten in onze eigen Gym op ons kantoor in Naarden.
  • Jaarlijkse Pinkski-uitje, diverse borrels, feestjes en sportevenementen.
  • Een baan met verantwoordelijkheden in een dynamisch en groeiend bedrijf
Pink Elephant maakt IT persoonlijk

Het is onze missie om IT persoonlijk te maken. Door goed naar de wensen van de klant, en vooral de eindgebruiker, te luisteren. Maar ook door onze kennis van de markt en de ontwikkelingen in de IT. Op basis daarvan gaan we aan de slag om de juiste componenten te selecteren. Zodat we een oplossing leveren waarmee de eindgebruiker zijn of haar werk optimaal kan uitvoeren en meer tijd overhoudt voor het echte werk.

Bijvoorbeeld in de zorgsector. We hebben klanten waar de administratieve last met tientallen procenten is gedaald nadat Pink365, onze persoonlijke werkplek, werd geïntroduceerd. Dat is tijd die de zorgmedewerker aan cliënten kan besteden.

Pink Elephant kent vier disciplines: Outsourcing, Professional Services, Consulting en Hardware & Software Services. In dit speelveld kun je je ontwikkelen. Pinkers zijn mensen die ervoor gaan. Het werk leuk vinden en op zijn tijd ook van een feestje houden. Een stap extra zetten en betrokken zijn bij de klant en collega’s. Want ook voor onze medewerkers geldt dat we IT persoonlijk maken. We hebben vestigingen in Naarden, ’s-Hertogenbosch en Maastricht-Airport.

Pink Elephant is onderdeel van The Digital Neighborhood. Binnen The Digital Neighborhood is Pink Elephant verantwoordelijk voor de diensten rond de moderne werkplek. Dit grotere geheel schept ook doorgroeimogelijkheden voor jou natuurlijk.