Overslaan en naar de inhoud gaan

ProRail

4200 werknemers

Coördinator Servicedesk HFM (Facility desk)

Deadline: 10-10-2021 12:00:00

ProRail vraagt

  • Een bachelor Facility Management, relevante werkervaring en kennis van een (F)MIS
  • Een positieve mindset, een helicopterview en focus op prioriteiten
  • Je skills om de verbinding aan te gaan, met klantgerichtheid hoog in het vaandel
  • Een sterk analytisch vermogen, resultaatgerichtheid en procesmatige kracht
  • Je gedrevenheid om te werken bij een veranderende en lerende afdeling

ProRail biedt

  • Uitdagend en interessant werk vol afwisseling en de optie om te blijven groeien
  • Salaris tussen € 3.131 en € 4.589, schaal 7 (bruto per maand, o.b.v. 36 uur per week)
  • Een groep betrokken collega’s, die samen een gezellige sfeer neerzetten en elkaar helpen
  • Laptop en telefoon voor een hybride werkomgeving met flexibele werktijden en werkplek
  • Goede arbeidsvoorwaarden: persoonlijk budget, pensioen, reisfaciliteiten, Railsport

Next level facility management; dat realiseer jij met je team binnen ProRail.

Onze Facility Desk kan rekenen op jouw daadkracht in het coördineren van alle werkzaamheden. Door op te treden als verbindende schakel met de collega’s binnen HFM zoals ketenmanagers, locatie coördinatoren en projectmanagers weet jij wat er speelt, wat toekomstige ontwikkelingen zijn en de impact daarvan vast te stellen. Jij weet dit door te vertalen naar wat dit betekent voor de Facility Desk, (klant) processen daarop in te richten en de werkvoorraad hierop af te stemmen.

Het team is goed in staat om het dagelijks werk zelfstandig op te pakken. Als Coördinator Servicedesk creëer je de randvoorwaarden voor het team. Door een Agile manier van werken verdelen we de werkvoorraad, uitwerken doe je samen met het team.

Geen dag is hetzelfde, voorbeeld: het ene moment zit je in een dagstart met het team, daarna heb je inhoudelijke afstemming met een ketenmanager over veranderende dienstverlening en sluit je je dag af met het uitwerken van een verbeteringsproces.

Vanuit jouw helicopterview overzie je alle activiteiten en processen en ben je in staat om dit scherp te coördineren. Je stelt duidelijke prioriteiten en bent helder in je verwachtingen naar anderen. Je zorgt dat het team optreedt als informatiebron voor de totale afdeling, rapportages zijn actueel en punctueel en je bent in staat op basis van deze informatie te adviseren.

De veranderende Hybride werkomgeving en de daarmee veranderende dienstverlening geven de komende tijd een extra uitdaging aan de rol evenals de ontwikkeling richting een FMIS.

Je houd je dagelijks bezig met:

  • Verbinden met collega’s van HFM om doorvertaling te kunnen maken naar de Facility Desk.
  • Direct verhelpen van knelpunten, die in onze werkprocessen of onze dienstverlening zijn ontdekt.
  • Onze facilitaire processen en activiteiten overzichtelijk houden, nieuwe processen uitwerken en rapportages genereren.
  • Het bespreken van dillema’s en vragen tijdens de dagstart van het team en obstakels wegnemen.
  • Doelen en ambities voor de Facility Desk samen met de teamleider en het team vaststellen en samen werken aan verbetering van de totale dienstverlening.
  • Het schrijven van verbetervoorstellen.
  • Werksessies met collega’s binnen en buiten de afdeling om de werkzaamheden van de Facility Desk passend te houden bij de behoefte.
Overtuigd? Solliciteer!

ProRail wil een organisatie zijn die ruimte biedt aan iedereen. Talent als basis, diversiteit als kracht om betere resultaten te behalen. Bij ProRail vinden wij het belangrijk dat jij gewoon jezelf kan zijn. Daarom zijn wij benieuwd naar wie jij bent! 
 
Solliciteer op zijn laatst op 12 oktober 2021 en laat ons weten hoe jij binnen ProRail zaken verder verbindt, verbetert en verduurzaamt. Toch eerst nog een vraag? Stel hem gerust aan recruiter Franny Griffioen via franny.griffioen@prorail.nl. Voor inhoudelijke vragen kun je contact opnemen met de teamleider Serviceteam Cynthia van der Horst via cynthia.vanderhorst@prorail.nl of haar collega Rianne Rutten via rianne.rutten@prorail.nl.
.

Maximaal 10 werkdagen na de sluitingsdatum hoor je van ons. De eerste indruk van het proces vind je bovenaan de vacature. Krijg je een uitnodiging? Dan volgt er een eerste gesprek. Een op maat gemaakt assessment, specifiek ontwikkeld voor deze functie, maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure. De eerste gesprekken vinden plaats in week 42 of 43.

 
Vanuit ProRail hebben we prima kanalen om onze kandidaten te bereiken. Acquisitie door bureaus zal dan ook niets uithalen. Daar zijn we graag duidelijk over.