Overslaan en naar de inhoud gaan

Lidl Nederland

21000 werknemers

Instore communicatie coördinator Huizen (32-40 uur)

Deadline: 13-04-2021 12:00:00

Ben jij een echte multi-tasker? Vind je het leuk om snel te schakelen met collega’s van verschillende afdelingen en je werk direct terug te zien in de winkel? Dan is dit misschien de baan voor jou!

Voor onze afdeling Verkoop op ons hoofdkantoor in Huizen zijn wij op zoek naar een Instore communicatie coördinator. Je werkt nauw samen in een team van vier personen, die vanuit het perspectief van onze klant en met de laatste kennis van de ontwikkelingen in de markt verder bouwt aan het succes van Lidl.

Of het nu om een kleine actiematige campagne gaat of om een grote campagne rondom Pasen of Kerst, de inzet van de commerciële communicatiemiddelen in én rondom de filialen moet altijd perfect geregeld worden. Het streven is om deze campagnes zo commercieel mogelijk in onze filialen onder de aandacht te brengen, zodat we onze klant verrassen en een belangrijke bijdrage leveren aan de omzet.  Als instore activatie medewerker ben je samen met drie collega’s verantwoordelijk voor de coördinatie van de instore communicatie vanuit de afdeling Verkoop, waarbij je nauw samenwerkt met de afdelingen Inkoop en Marketing.

De baan

Je ondersteunt bij het opstellen van een wekelijks plan voor de commerciële invulling van onze filialen. Met jouw commerciële blik weet jij de actieartikelen en instore communicatiematerialen op precies de juiste plaats in te delen met als doel een zo verkoopkrachtig mogelijke winkel neer te zetten en de hoogste omzet te behalen. Je zorgt ervoor dat de juiste instore communicatiematerialen besteld worden, voor zowel de wekelijkse actiethema’s als de grote campagnes als Kerst en Pasen. Hierbij schrijf je heldere instructies voor de regio en de filialen zodat zij de materialen en acties op de juiste manier weten te presenteren in de winkels.

  • Je draagt direct bij aan de omzetkansen door de actieartikelen op de juiste plek weg te zetten in de filialen met de juiste POS-ondersteuning
  • Je bent een spin in het web tussen de afdeling verkoop en de afdelingen Inkoop en Marketing
  • Er is ruimte voor jouw creatieve commerciële ideeën.
  • Je maakt (cijfermatige) analyses en je bent in staat deze om te zetten in concrete verbeteringen.
  • Je baan zal voor een gedeelte bestaan uit ad hoc werkzaamheden. Op de afdeling Verkoop zit je dicht bij het vuur, dus zal er vaak kort op de bal geschakeld moeten worden.