Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN

10000 werknemers

Ben jij ook zo benieuwd naar hoe de wereld er in 2025 uit ziet? En waar de miljarden heengaan die KPN investeert in technologie? Wil jij weten hoe KPN zich aan blijft passen aan de steeds sneller veranderende wereld? Meld je dan nu aan voor de KPN Inhousedag en laat je meenemen in de werkwijze van KPN en de diverse innovaties die er op dit moment plaatsvinden.

Op 15 november vindt er in ons prachtig vernieuwde hoofdkantoor in Rotterdam (met waanzinnig uitzicht!), een exclusief evenement plaats. Tijdens deze dag zullen we je inzage geven en mee laten denken in enkele innovatieve, strategische commerciële vraagstukken van KPN. Denk hierbij aan ‘Sales of the Future’ en de positionering van KPN als beste ICT-dienstverlener van Nederland.

Het programma ziet er als volgt uit:

12.30u Inloop

13.00u KPN Future Ready – door Niels Hoffman, Director Technology Roadmaps

13.45u Hoe maakt het Young Talent Program jou Future Ready?

14.00u The game is on

14.30u Op safari

15.00u Break

15.30u Sales of the Future – door Sido Quarre, Director Sales Excellence ZM

17.00u Afsluiting en borrel

Sales of the Future

Tijdens de Sales break-out sessie zal onze Director Sales Excellence van de Zakelijke Markt je meenemen in de Sales of the Future.

KPN bouwt richting 2020 aan de ‘Next Generation Sales’ organisatie. Dit is noodzakelijk omdat de behoefte en het gedrag van onze klanten verandert. Maar liefst 57% van de huidige koopcyclus speelt zich online af. Omdat de leverancierskeuze voornamelijk online plaats vindt is het de uitdaging vroeg in beeld te komen bij deze klanten. Online content marketing is hierbij van groot belang. Tijdens deze oriëntatiefase moet KPN zichzelf uniek zien te positioneren zodat wij de lead naar ons toe leiden en laten aansluiten op onze unieke sterktes. Aan het begin zal KPN oriënterende klanten dus moeten helpen. Wanneer het contact is gelegd of een lead sales ready is, komt het aan op het bieden van een unieke sales ervaring, ongeacht het kanaal of omvang van de klant.

Om goed sales te bedrijven heb je naast sterke verkoop- en sociale vaardigheden, ook goede analytische vaardigheden nodig om alle informatie te vertalen naar inzichten die jij kunt gebruiken om meer opportunity’s te creëren. Sales wordt steeds meer data gedreven (science). Science wordt daardoor steeds belangrijker in het salesproces en deze ontwikkeling versnelt zich in een razend tempo!

Afsluitend zal tijdens deze break-out sessie een aantal Young Talents vertellen over hun eerste Sales opdracht binnen KPN.