Lidl Nederland
Medewerker crediteurenadministratie (fulltime) in Huizen
Voor onze financiële administratie op het hoofdkantoor in Huizen zijn wij op zoek naar een medewerker crediteurenadministratie. De afdeling is onder andere verantwoordelijk voor het verwerken van inkomende kosten- en activafacturen. Lidl groeit enorm en daarmee ook het aantal inkomende facturen. Bij Lidl is geen enkele factuur hetzelfde, dit maakt het werk zeer divers. Primair ben je samen met je team van 7 collega’s dagelijks verantwoordelijk voor een kloppende, omvangrijke en gedetailleerde crediteurenadministratie. Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor allerlei vragen over de crediteuren administratie. De afdeling is altijd in beweging door verschillende ontwikkelingen zoals digitale facturatie.
Voor deze vacature zijn wij op zoek naar een communicatief vaardige, gedreven en accurate collega die weet van aanpakken en niet snel terugschrikt van de verwerking van een groot aantal (complexe) facturen per dag!
De baan
- Contact opnemen met betreffende crediteuren bij afwijkingen en fouten op crediteurenfacturen
- Samenwerken met de verschillende vakafdelingen binnen Lidl om een snelle en efficiënte afwikkeling van crediteurenfacturen te bereiken.
- Verantwoordelijk voor het controleren en aanmaken van nieuwe leveranciers in ons systeem.
- Leveren van een bijdrage aan organisatie brede projecten
- HBO werk- en denkniveau
- Minimaal 2 jaar ervaring op het gebied van crediteurenadministratie; bij voorkeur activa- en kostenfacturen.
- Kennis van Office is vanzelfsprekend en ervaring met SAP is een pré.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden, Nederlands en bij voorkeur ook in het Duits en/of Engels
- Natuurlijke drive en pro-actief
- Zeer nauwkeurig en gestructureerd
- Doortastend en oplossingsgericht
- Een veelzijdige baan met uitdaging en ruimte voor zelfontplooiing.
- Een afdeling volop in beweging waar digitalisering en efficiënt werken constant worden geoptimaliseerd.
We zien jouw sollicitatie graag tegemoet!