Overslaan en naar de inhoud gaan

Deloitte

4847 werknemers

Vacature (Junior) Manager Planning & Quality Audit Delivery Center

Geplaatst op: 03 februari 2016
Deadline: 02-05-2019 12:00:00
Niveau
WO

Samenvatting

Werken bij Deloitte?
Met kantoren in heel Nederland en ruim 4500 medewerkers is Deloitte een toonaangevende organisatie op het gebied van Audit, Tax & Legal, Consulting en Financial Advisory Services. Bijzonder aan onze organisatie is de continue aandacht voor kwaliteit en innovatie, op allerlei vlakken. De cultuur kan het best omschreven worden als informeel, jong en ambitieus.

Werken bij het Audit Delivery Center?

Het Audit Delivery Center (ADC) bestaat uit twee subafdelingen; het Operations Center in Hyderabad (India) en de Front Office (Nederland). Voor de Front Office zoekt het ADC (Junior) Manager(s). De Front Office is de linking pin tussen de client facing teams en het Operations Center. De Front Office speelt een cruciale rol in de samenwerking tussen deze teams, de continue monitoring (en eventueel bijsturing) van de kwaliteit en de planning van de werkzaamheden door het Operations Center. Daarnaast ben je mede verantwoordelijk voor het aandragen (en implementeren) van verbeteringen van de werkprocessen en de algehele ontwikkeling van het ADC.

De functie van (Junior) Manager Planning & Quality kan zowel in een tijdelijke (minimaal 3 maanden) als vanuit een vaste rol vervuld worden, waarbij invulling op parttime basis eveneens tot de mogelijkheden behoort. De eerstvolgende posities zullen vanaf november 2015 ingevuld gaan worden.

Mocht je in de toekomst interesse hebben in de rol van Rotator in het Operations Center (standplaats Hyderabad) dan is deze functie daar een (noodzakelijke) opstap voor.

Wat gaat het jou brengen?

Deze rol is interessant voor kandidaten die zich op zowel vaktechnisch als persoonlijk vlak willen ontwikkelen, anders dan via “de normale Audit-werkzaamheden”. De belangrijkste vijf versnellers voor jouw (vaktechnische, persoonlijke en professionele) ontwikkeling zijn:

  • Je bent elke dag bezig met de kwaliteit van het Audit-werk; je reviewt delen van het werk wat door het Operations Center is voorbereid en beoordeelt of dit aan de vraag van de client facing teams voldoet. Je komt hierbij in aanraking met een breed scala aan cliënten.
  • Je bent continue bezig met het planning van de werkzaamheden van een grote groep collega’s in India.
  • Doordat je de linking pin bent tussen twee teams, zal jij ook de persoon zijn die eventuele weerstand moet managen en/of oplossingen moet bedenken voor ontstane problemen. Hierbij zal je ook merken welke invloed cultuur op de samenwerking heeft.
  • Aangezien het Front Office nog in ontwikkeling is, ben je niet alleen bezig met het uitvoeren van de dagelijkse werkzaamheden, maar besteed je ook tijd aan de verdere professionalisering en ontwikkeling van de afdeling.
  • Mede doordat je met veel client facing teams gaat samenwerken, bouw je intern een enorm netwerk op.
Wat verwachten we van jou?

Om in aanmerking te komen voor deze functie gelden de volgende eisen:

  • Je hebt tussen de 3 en 8 jaar relevante ervaring in het Audit-vak.
  • Je bent bezig met een CA/CPA/ACCA of RA-opleiding, of hebt deze al afgerond.
  • Je bent communicatie sterk en beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend.
  • Je bent open minded en in staat om culturele verschillen te overbruggen.
  • Je bent zorgvuldig in je werkwijze en beschikt over uitstekende plannings- en organisatievaardigheden.
  • Je bent een sterke onderhandelaar en weet met je beïnvloedingstechnieken partijen bij elkaar te brengen.
  • Je geeft constructieve feedback en bent in staat je eigen werkwijze (en die van de Front Office als geheel) objectief te beoordelen om tot suggesties ter verbetering te komen.
  • Je bent in staat om door middel van onderling vertrouwen relaties (uit) te bouwen.