Coca-Cola European Partners
Customer Services Coordinator
Coca-Cola Enterprises - één van de grootste onafhankelijke Coca-Cola bottelaars - produceert, verdeelt en verkoopt heel wat van de grootste merken binnen niet-alcoholische dranken. Enkele van de merken die je in onze portfolio vindt zijn Coca-Cola®, Fanta®, Sprite®, MinuteMaid®, Monster® en Caprisun®.
Onze waarden vormen de fundering van ons bedrijf en ondersteunen ons bij het doel om "de beste drankenverkoper met de beste klantenservice" te zijn. Wij zijn wereldwijd leider op het gebied van duurzaamheid en wij worden door onze klanten beoordeeld als de nummer 1 leverancier. Alle ingrediënten voor succes zijn aanwezig: sterke merken, bevlogen personeel, ambitie om te groeien en passende beloningen.
Heb je een persoonlijkheid waarmee je invloed uit kunt oefenen? Ben jij in staat om mensen te verbinden? En kun jij in een hoog tempo meegroeien en wil je je ambities realiseren? Dan is Coca-Cola Enterprises iets voor jou! Verras ons met jouw ambities. Want alleen samen maken we het succes.
Binnen de afdeling Customer Service Nederland van Coca-Cola Enterprises gaan wij starten met Vendor Managed Inventory (VMI). Op basis van voorraad gegevens en verwachte vraag van de klant, wordt door Coca-Cola zelf de bestelling gemaakt. Coca-Cola moet zich wel houden aan de afgesproken spelregels met de klant. Hiervoor moeten diepgaande analyses worden gemaakt om een zo goed mogelijke prestatie te leveren.
Het maken van de bestelling start om 6:00 ’s-ochtends, 6 dagen per week en op feestdagen. De coördinator zal 3 à 4 dagen per week voor zijn/haar rekening nemen. Het gaat nu nog om 1 klant die via Vendor Managed Inventory bestelt. Bepaalde werkzaamheden van het proces gelden echter ook voor andere klanten.
In deze functie ben je onderdeel van het Customer Service team van 8 FTE en rapporteer je aan de Senior Manager Customer Service.
Werkzaamheden
- Het maken van de juiste bestelling met de correcte aflevertijd
- Zorgen dat er een planning is wie en wanneer de operationele werkzaamheden uitvoert
- Zorgen dat de stamgegevens die nodig zijn voor VMI correct in de systemen staat
- Het maken van analyses over verwachte afname en prestatie
- Verantwoordelijk voor het behalen van de afgesproken prestaties
- Tijdige en juiste operationele communicatie richting klant
- Het komen met verbetervoorstellen om efficiënter en effectiever te werken
- HBO diploma of gelijkwaardig niveau door ervaring
- Relevante commerciële en logistieke ervaring
- Goede kennis van Excel
- Ervaring met geautomatiseerde systemen (SAP is een pre)
- Commerciële drive, analytisch sterk en zowel mens- als resultaatgericht
- Uitstekende communicatieve vaardigheden en stressbestendig
- Relatie op kunnen bouwen met klanten
- Goede kennis van de Engelse taal in woord en geschrift
- Geen probleem om vroeg te beginnen, ook in het weekend en feestdagen