Overslaan en naar de inhoud gaan

Lidl Nederland

21000 werknemers

Promotie Manager

Geplaatst op: 09 oktober 2014
Deadline: 31-10-2014 12:00:00

De baan

- Als promotie manager op de afdeling Inkoop coördineer je alle acties en themaweken voor de Nederlandse markt. Voor andere afdelingen ben jij het aanspreekpunt als het gaat om speciale projecten en campagnes.
- Je voelt de markt niet alleen goed aan, maar weet daar ook op in te spelen. Zo signaleer je markt- en prijsontwikkelingen en zet deze om in verrassende acties die bij de vastgestelde thema’s en onze formule passen.
- Om de acties succesvol te laten verlopen heb je intensief contact met onze inkopers en de afdelingen reclame en verkoop. Samen met de inkopers selecteer je de actieproducten en de juiste pricing ervan. Daarnaast brief je de manager actiecommunicatie over de vorm en de inhoud van reclame uitingen.
- Je stelt een effectieve actie (jaar)planning op, bepaalt de doelstellingen en analyseert achteraf de resultaten. Dankzij jouw innovatieve initiatieven worden onze acties en themaweken nog origineler en succesvoller!

Jouw profiel

- Je hebt een afgeronde commerciële opleiding op hbo-/wo-niveau, aangevuld met minimaal drie jaar werkervaring in een vergelijkbare functie in de retail of FMCG.
- Als gedreven professional ben je innovatief en signaleer je kansen op de markt, maar ben je ook gewend om binnen de kaders van een formule te werken. Je bent in staat om jouw ideeën overtuigend over te brengen en goed te onderbouwen.
- Vanzelfsprekend ben je flexibel, organisatorisch sterk en kun je goed overweg met werkdruk. Je hebt je actieplanning altijd goed op orde.
- Tenslotte ben je op de hoogte van de laatste trends en marktontwikkelingen.

Jouw profiel

- Je hebt een afgeronde commerciële opleiding op hbo-/wo-niveau, aangevuld met minimaal drie jaar werkervaring in een vergelijkbare functie in de retail of FMCG.
- Als gedreven professional ben je innovatief en signaleer je kansen op de markt, maar ben je ook gewend om binnen de kaders van een formule te werken. Je bent in staat om jouw ideeën overtuigend over te brengen en goed te onderbouwen.
- Vanzelfsprekend ben je flexibel, organisatorisch sterk en kun je goed overweg met werkdruk. Je hebt je actieplanning altijd goed op orde.
- Tenslotte ben je op de hoogte van de laatste trends en marktontwikkelingen.

Wij bieden

Een afwisselende en uitdagende functie, met veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid.
Een baan die je in een sterk groeiende organisatie als Lidl de mogelijkheid biedt om je nog verder te ontwikkelen.