Overslaan en naar de inhoud gaan

Team Leader Sales & Customer Support

Geplaatst op: 03 september 2014
Deadline: 18-09-2014 12:00:00

Beschrijving

In deze nieuwe functie in het Business Development team van Coca-Cola Enterprises ben je verantwoordelijk voor de tactische en operationele aansturing van het nieuw in te richten Sales Contact Center. Het verhogen van de productiviteit en de sales effectiveness is daar onlosmakelijk mee verbonden. Door jouw effectieve coaching realiseren de Inside Sales Reps relevante klantcontacten middels kanalen die aansluiten bij zowel de voorkeur van de klant als de specifieke fase in het koopproces. Je draagt bij aan de groei van het bedrijf door jouw team te laten excelleren bij het behalen van hun commerciële doelstellingen.

Naast het aansturen van het Inside Sales team treed je op als sparringpartner voor het management van de diverse kanalen. Je rapporteert in deze uitdagende en zelfstandige functie aan de Senior Manager, Sales Support Field Sales.

Taken

Initiëren en implementeren van nieuwe en verbeteren van huidige processen om de efficiency en de klantentevredenheid te verhogen (interne en externe klanten). Nauw samen werken met Field Sales, CRM, Business Support, Operational Marketing, Finance, Legal e.d.
KPI’s bepalen, dashboards en reporting richting management en stakeholders.
Beheren en actief deelnemen aan overkoepelende (inter-)nationale projecten;

Jouw profiel

- Relevante Bachelor diploma of gelijkwaardig niveau door ervaring.
- Leidinggevende ervaring in een B2B (tele-)sales omgeving.
- Commerciële drive, analytisch sterk en zowel mens- als resultaatgericht.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden en stressbestendig.
- Procesmatige werkwijze en affiniteit met administratieve bedrijfsvoering.
- Bekend met Gedragscode voor Telemarketing en wet- en regelgeving op het gebied van Telemarketing.
- Diepgaande kennis van Excel en affiniteit met systemen, zoals bijv. SalesForce.com.
- Goede kennis van de Engelse taal in woord en geschrift;