Overslaan en naar de inhoud gaan

BinckBank N.V.

450 werknemers

Online Marketeer: verantwoordelijk voor eigen budget

Deadline: 12-02-2014 12:00:00

Solliciteren

Graag ontvangen wij via het online sollicitatieformulier jouw CV met een korte motivatie. Wij zullen jou dan spoedig laten weten wat het verdere verloop van de procedure is. Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met onze recruiter op 020-5220693.

Meer informatie over BinckBank en onze vacatures vind je op www.werkenbijbinck.nl!

De afdeling

De afdeling Marketing bestaat uit 10 specialisten bestaande uit (online) marketeers, communicatiespecialisten, content managers, copywriters en een designer. Met dit team wordt dagelijks hard gewerkt om de commerciële doelstellingen op het gebied van acquisitie, activatie en retentie te behalen. We zoeken een Online Marketeer die met zijn of haar aanvullende kennis ons team letterlijk wil komen versterken!

Wij bieden

Unieke ervaring die je opdoet bij de marktleider op het gebied van online beleggen! Samen met jouw collega’s ben je direct mede verantwoordelijk voor het succes van de retail afdeling van BinckBank. Verder bieden wij uitstekende arbeidsvoorwaarden en alle ruimte om jezelf verder te ontwikkelen in jouw vakgebied.

Jouw profiel

Voor deze functie zijn wij op zoek naar een commercieel gedreven online marketeer die de verantwoordelijkheid voor zijn eigen marketing activiteiten en budget kan dragen. Verder voldoe je aan het onderstaande profiel:

  • Een afgeronde HBO/WO opleiding, aangevuld met 4 jaar ervaring in een verglijkbare functie;
  • Ervaring met het opzetten van online marketing activiteiten en het realiseren van rapportages;
  • Ervaring met tools als Google Analytics, Adwords, Doubleclick;
  • Initiatiefrijk, hands-on,  flexibel, maar ook analytisch;
  • Ervaring met mobile, social en video marketing is een pré;
  • Kennis van beleggen is een pré.
De werkzaamheden van Online Marketeer

In deze functie werk je op de afdeling Marketing van Alex en Binck Zelf Beleggen. Je werkt nauw samen met twee andere online marketeers en bent direct verantwoordelijk voor het initiëren, ontwikkelen en uitvoeren van onze online marketingactiviteiten. Je werkt met een eigen budget en krijgt veel verantwoordelijkheid. Zo krijg je alle ruimte om diverse online mogelijkheden ten behoeve van acquisitiemarketing te initiëren. Dit doe je in nauw contact met onder andere online exploitanten en bureaus (extern) en in samenwerking met marketeers, communicatiespecialisten, copywriters en designers (intern).

Enkele voorbeelden van jouw takenpakket zijn:

  • (Mede)verantwoordelijk voor bepalen online strategie voor het realiseren van online merkbekendheid, traffic en lead generatie;
  • Creëren, analyseren en optimaliseren van online campagnes (mediakanalen/-inkoop, advertentiemateriaal en landingspagina’s);
  • Initiëren, beheren en continue optimaliseren mediakanalen (SEA, RTB/Display, Retargeting, Affiliates);
  • Door middel van Attributiemodellen de ideale mix van mediakanalen creëren.