Overslaan en naar de inhoud gaan

Lidl Nederland

21000 werknemers

Coördinator Facilitair Beheer

Deadline: 12-02-2014 12:00:00

Interesse?

Wil je meer informatie? Klik dan op 'Lees meer & Aanmelden' We kijken uit naar jouw sollicitatie!

Werken bij Lidl

Bij Lidl zijn we trots. Trots op onze organisatie, onze teamgeest en wat we met elkaar bereiken. Dit heeft te maken met onze unieke bedrijfsfilosofie, maar ook zeker met de inzet van al onze medewerkers. Mensen die de lat voor zichzelf hoog leggen, van nature net even een stapje harder lopen, zaken direct aanpakken en initiatief tonen. Met zo’n instelling kun je bij een snelgroeiende en dynamische organisatie als Lidl niet alleen rekenen op een goed salaris, maar ook op alle ruimte om te laten zien wat je in huis hebt.
Zo haal je bij Lidl het beste uit jezelf. En kom je verder dan je misschien ooit van jezelf gedacht had.

Herken je jezelf in dit profiel?

Je hebt een studie op hbo-niveau afgerond. Dit kan richting faciltymanagement zijn, maar een technische studie is ook een duidelijke match. In ieder geval kunnen wij in jouw profiel technische affiniteit of ervaring terugzien. Jouw communicatieve en organisatorische kwaliteiten zijn goed ontwikkeld. Daarnaast ben je onder andere te typeren met de volgende kernwoorden: initiatiefrijk, zelfstandig, nauwkeurig, flexibel en servicegericht.

Facilitair beheer met een technische grondslag

Voor een tijdelijke periode, in ieder geval tot juli 2014, zijn wij op zoek naar iemand die ervaring heeft in een soortgelijke functie en op fulltime basis binnen korte tijd de werkzaamheden eigen weet te maken.

Als coördinator facilitair beheer vervul je een belangrijke rol bij Lidl, omdat je bijdraagt aan een verzorgde en professionele uitstraling van onze winkels. Mede hierdoor doen onze klanten graag hun boodschappen bij ons. Wanneer er schades of storingen zijn in onze filialen in Noord-Holland en Flevoland ben jij het eerste aanspreekpunt. De meldingen die door het filiaal worden geregistreerd in ons registratiesysteem (IMS) los je ze zo snel en goed mogelijk op. Je handelt dit af in samenwerking met externe leveranciers waarmee wij contractafspraken hebben. Daarnaast weet je precies in te schatten welke schademeldingen prioriteit hebben en waar je direct actie op moet ondernemen. Je verwerkt de verzekeringsgevallen, registreert de kosten en oorzaken van de schades en storingen en beheert de inventariscatalogus van ‘jouw’ filialen.

Diverse controlewerkzaamheden behoren ook tot jouw takenpakket. Denk hierbij aan controle op garanties, factuurcontrole en controles op uitgevoerde werkzaamheden door bijvoorbeeld installateurs en aannemers. Je houd je continu bezig met het verbeteren van contractovereenkomsten in het kader van kostenbeheersing. Hiervoor voer je gesprekken met externe leveranciers, vraag je offertes aan en analyseer je de structuur van de leveranciers. Je voert deze functie uit vanuit ons regiokantoor in Zwaag.

Groei mee met Lidl

Bij Lidl willen we altijd de beste zijn. De beste service, de beste producten, de beste winkel en de beste prijs natuurlijk. Daar werken we, als één van Europa’s grootste discounters, elke dag keihard aan. Met succes. Want inmiddels staat de teller in Nederland al boven de 375 filialen en groeien we nog steeds. Kortom, steeds méér klanten waarderen onze unieke winkelformule. Maar ook het feit dat we waardevolle stappen zetten om te komen tot een betere wereld. Een wereld waarin verantwoord geproduceerd wordt en we minder grondstoffen verspillen. In lijn met ons motto 'Op weg naar morgen' geven we hier met diverse initiatieven uiting aan.