Coca-Cola European Partners
Een strakke e-mailcampagne waar onze klanten blij van worden. Voor jou als Digital Campaign Specialist klinkt dat als een ijskoude Coca-Cola op een warme zomerdag. Verhalen vertellen zit in je, en je bent er nog goed in ook. Je neemt klanten niet alleen mee in jouw verhaal, je weet de uitkomsten ook nog slim te analyseren om jouw volgende campagne net even anders in te steken. Wat wordt jouw succesverhaal bij Coca-Cola European Partners?
Je bruist van de energie
Het uitdenken, uitwerken en coördineren van campagnes voor alle iconische merken uit ons portfolio, daar krijg jij een kick van. Want of het nu gaat om een campagne voor Coca-Cola, Fuze Tea, Fanta, Chaudfontaine, Aquarius, Sprite; jij weet onze klanten hoe dan ook te bereiken en te enthousiasmeren. In afstemming met collega’s van o.a. Field Sales, National Sales en Commercial Development, bedenk je welk verhaal we aan onze klanten willen vertellen, wat we daarmee willen bereiken en hoe we dit willen doen. Je stelt de klant daarbij centraal. Je bent de ontbrekende schakel in de ontwikkeling van het team, zo ben je verantwoordelijk voor:
- Het bedenken van succesvolle Digitale Campagnes via e-mail en ons online B2B platform, in overleg met collega’s van verschillende afdelingen;
- Het draaien aan de juiste knoppen om de resultaten van deze campagnes zo goed mogelijk te kunnen meten en analyseren;
- Het realiseren van optimale resultaten in de vorm van bv. open & click ratio’s, conversie, klanttevredenheid, retentie en traffic naar ons online platform;
- Het borgen van de resultaten en learnings, het delen hiervan met stakeholders en het meenemen hiervan naar de volgende campagnes, die daarmee nog succesvoller worden;
- Het meedenken over de juiste content, segmentatie van klantgroepen en call to actions;
- Een goed gebruik en juiste verwerking van (klant)data en optimalisatie van processen;
- Het drijven van ontwikkeling en innovatie op het gebied van B2B Digital Marketing en onze Marketing Automation Tool, o.a. door je kennis te blijven vergroten via literatuur, webinars, trainingen en overleg met je Europese counterparts.
Over Coca-Cola European Partners
Wij produceren, distribueren en verkopen allerlei frisdrankmerken in Nederland. Denk aan Coca-Cola, Fanta, Aquarius, Sprite en nog veel meer. En dat met zo’n 7 miljoen drankjes per dag. Dit soort grote aantallen maakt ons ambitieus, nummer 1 leverancier en de wereldleider op het gebied van duurzaamheid. Nemen we dat voor lief? Absoluut niet. We willen groeien en daar hebben we jou hard voor nodig.
De mensen achter de flessen
Als Digital Campaign Specialist ben je onderdeel van het Omni-Contact team, dat volop in ontwikkeling is. Digitaal en telefonisch klantcontact, als aanvulling op onze fysieke klantbezoeken, heeft binnen CCEP de afgelopen jaren een grote ontwikkeling doorgemaakt. Hiermee wordt de rol van deze communicatiekanalen, als onderdeel van onze klantcontactstrategie, steeds belangrijker. Een Omni-Contact aanpak moet ervoor zorgen dat CCEP haar ambitie, om via verschillende kanalen contact te onderhouden met een zo groot mogelijk deel van ons klantuniversum, kan realiseren. Samenhang en consistentie tussen deze verschillende contacten is daarin cruciaal voor het realiseren van een optimale klantervaring. Het Omni-Contact team (4 fte) is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en executie van deze Omni-Contact aanpak in afstemming met Field Sales, National Sales en Commercial Development. Hieronder valt de verantwoordelijkheid voor telefonisch klantcontact (outbound) en digitaal klantcontact, in de vorm van e-mailcampagnes, online actiepagina’s en CCEP’s online B2B platform dat op dit moment wordt ontwikkeld voor onze indirecte klanten. Tot slot is het team verantwoordelijk voor het drijven van innovatie op het gebied van Marketing Automation, de optimalisatie van tools en processen en afstemming op alle bovenstaande topics met collega’s uit de andere landen waarin CCEP actief is.
Iedereen in het team heeft een winnaarsmentaliteit. Net als jij. Je houdt van de combinatie Sales & Marketing en bent pas tevreden als alle doelen behaald zijn en de klant blij met ons is. Je bent niet bang om je mening te geven, mensen te challengen en met ideeën te komen. Je bent proactief, kan zelfstandig werken, maar draagt ook bij aan het teamgevoel en weet je collega’s te motiveren. Het maakt je trots om voor een merk als Coca-Cola te mogen werken. Daarnaast heb je:
- Minimaal HBO werk- en denkniveau.
- Minimaal 2 jaar ervaring in een Sales- en/of Marketing gerelateerde functie, waarbij ervaring binnen de Digital Marketing een pré is.
- Een klantgerichte instelling, datagedreven visie en creatieve mindset.
- Goede analytische vaardigheden en een oog voor detail.
- Goede communicatieve vaardigheden in zowel het Nederlands als Engels.
- Kennis van design/HTML is een pré.
Jouw beloning
Jij haalt het beste uit jezelf. En voor dat harde werk mag je ook veel van ons verwachten. Op basis van een 40-urige werkweek krijg je als Digital Campaign Specialist bij Coca-Cola European Partners:
- een startsalaris vanaf € 3.270 bruto per maand.
- een pensioenregeling.
- 25 verlofdagen per jaar.
- 15 adv-dagen per jaar.
- een gegarandeerde cao-bonus van minstens 3,25% op jaarbasis.
- vakantietoeslag van 8%.
- een collectieve ziektekostenregeling