Overslaan en naar de inhoud gaan

Shared

61 werknemers

Shared - Finance Process Consultant

Full time / Part Time
Full Time
Niveau
Richting
Per maand
€3000,- tot €4500,-

Meewerken, stroomlijnen, samen verbeteren is ons motto: je werkt mee in een finance-functie bij een van onze toonaangevende klanten. Vanuit daar ga je aan de slag met het stroomlijnen en verbeteren van processen samen met de klant.

 

Wat ga je doen als Junior Finance Consultant?

Dit klinkt wel een beetje algemeen hè? Dus laten we het eens proberen te verduidelijken! Bij Shared werken we niet top-down, geven we geen adviezen vanuit een ivoren toren, en starten we niet direct met het verbeteren van (financiële) processen. We werken juist bottom-up, willen eerst de processen kennen en beheersen én draagvlak voor verbeteringen opbouwen. Daarom start je in deze unieke functie dus met meewerken in de uitvoering van een van onze opdrachtgevers, in een financiële functie. Naarmate je het proces beheerst, ga je meer verbetermogelijkheden herkennen en kan je aan de slag gaan met het bedenken en uitwerken van outside-the-box ideeën voor financiële vraagstukken.

Snap je nu ons motto ‘meewerken, stroomlijnen en samen verbeteren’?

Shared is een groeiend bedrijf; we krijgen meer klanten in meer sectoren en jij zal een cruciale rol spelen in de uitbreiding van onze dienstverlening naar de financiële sector. Hoe dat er precies uit gaat zien? Daar kan je zelf mee aan de slag; genoeg uitdaging dus!

 

 
Zoek jij het volgende in een baan?
  • De basis: een goed salaris van €3000,- tot €4500,- bruto per maand, afhankelijk van je opleidingsniveau en ervaring.
  • Extra: standaard secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 25 vakantiedagen (bij fulltime), vakantiegeld, bedrijfstakpensioenvoorziening, een NS Businesscard voor zakelijk gebruik, kilometervergoeding, fietsvergoeding en een laptop en telefoon als dit nodig is.
  • Nog meer extra’s: dit is nog niet alles, we willen je nog wat extra’s aanbieden:
    – Je wil natuurlijk blijven leren en ontwikkelen. Daarom stroom je in bij ons opleidingsplan en de Shared Academy, waarmee je allerlei cursussen volgt om je te ontwikkelen tot een (nog betere) procesconsultant. Daarnaast is er één-op-één aandacht om je te coachen en je steeds weer voldoende uitdaging en doorgroeimogelijkheden te kunnen bieden.
    – Hybride werken is bij ons de standaard. Je krijgt daarom ook een thuiswerkvergoeding en de mogelijkheid om je werkplek thuis goed in te richten. Daarnaast kan je je werktijden (in overleg) flexibel indelen. Even een andere betekenis van de 9-tot-5-mentaliteit dus 😉
  • En het allerbelangrijkste: de beste werksfeer die je kan wensen. Omdat we veel hybride werken, is het extra leuk om je collega’s te zien tijdens de vrijmibo’s, legendarische teamuitjes of gewoon tijdens een potje tafeltennis of pool op ons kantoor met uitzicht op de Erasmusbrug.
PS: Ook wij hebben een paar vereisten. Herken jij jezelf hierin?
  • Je hebt een afgeronde HBO- of WO-opleiding. Bij voorkeur in een relevante richting, zoals accountancy, (bedrijfs)economie of finance. Een andere richting kan ook, maar aantoonbare affiniteit met finance is essentieel.
  • Je hebt bij voorkeur al werkervaring, in een functie waar je met druk en deadlines om hebt moeten gaan.
  • Je bent geduldig ambitieus, oftewel je zit boordevol ideeën om processen aan te pakken en te verbeteren, maar je begrijpt dat je eerst ‘meters moet maken’ voordat je jouw ideeën tot uitvoer kan brengen.
  • Je werkt zorgvuldig, kan orde op zaken stellen in een chaos, en bent tegelijkertijd communicatief sterk. Daarnaast ben je analytisch en durf je in outside-the-box oplossingen te denken.
  • Affiniteit met techniek, IT en automatisering is een pré. Veel van onze opdrachtgevers zitten in deze sector.
  • Ons kantoor is gevestigd in Rotterdam en we willen je graag af en toe ook daar zien, dus je bent bij voorkeur woonachtig in de regio’s Rotterdam, Amsterdam, Utrecht of Delft.
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands, wel zo makkelijk aangezien alle communicatie met onze klanten in het Nederlands is.