Overslaan en naar de inhoud gaan

Nedap

800 werknemers

Communicatiespecialist

Niveau
HBO

“Wij willen proactief informatie verstrekken aan onze gebruikers, zodat zij ongestoord en met plezier in de Ons-suite kunnen werken.”

Als communicatiespecialist blijf je op de hoogte van de meest recente ontwikkelingen binnen Nedap Healthcare, overleg je met je collega’s van Support over de impact van nieuwe functionaliteit en hoe je deze het beste kunt communiceren en innoveer je op het gebied van proactieve communicatie.

Jouw team

Je wordt onderdeel van het Support-team, maar bent samen met twee anderen verantwoordelijk voor alle communicatie over de dienstverlening van Nedap Healthcare:

  • Je zorgt met duidelijke informatie dat gebruikers eenvoudig met onze oplossingen overweg kunnen en snel vertrouwd raken met nieuwe features.
  • Je ontwikkelt allerlei informatiemiddelen, zoals handleidingen, online help en release notes.
  • Je verzorgt de communicatie met klanten bij grote verstoringen en bij thema’s die van invloed zijn op onze oplossingen.
  • Je houdt het oog op de toekomst. Klanten en gebruikers veranderen, dus wij ook.

We zien je graag op ons vriendelijke en open kantoor in Groenlo, maar uiteindelijk beslis jij zelf hoe je werkt. We verwachten je niet op specifieke of structurele tijden, maar wel dat je klaarstaat om je collega’s te helpen.

Ons aanbod

Uiteraard bieden we uitstekende primaire en secundaire voorwaarden. Zo bepaal jij je eigen werktijden en vakantiedagen. Niemand houdt dit bij, we vertrouwen op jouw eigen verantwoordelijkheid. Daarnaast bieden wij jou alle middelen om jouw verantwoordelijkheden te vervullen. Ook financieel is het goed geregeld hier. Naast je salaris en vakantiegeld, kent Nedap een 13e maand en een winstuitkering. Deze laatste kan aangewend worden tot het verkrijgen van aandelen. Ook hebben we een zeer aantrekkelijke pensioenregeling. Maar bovenal investeren we in jouw ontwikkeling! Nedap kent geen potjes voor jouw ontwikkeling. Naast ons uitgebreide introductieprogramma en persoonlijk ontwikkelingstraject, kijken we graag met jou mee naar jouw potentieel en hoe we die kunnen ontplooien.

Vereiste ervaringen en skills

Jouw team

Je wordt onderdeel van het Support-team, maar bent samen met twee anderen verantwoordelijk voor alle communicatie over de dienstverlening van Nedap Healthcare:

  • Je zorgt met duidelijke informatie dat gebruikers eenvoudig met onze oplossingen overweg kunnen en snel vertrouwd raken met nieuwe features.
  • Je ontwikkelt allerlei informatiemiddelen, zoals handleidingen, online help en release notes.
  • Je verzorgt de communicatie met klanten bij grote verstoringen en bij thema’s die van invloed zijn op onze oplossingen.
  • Je houdt het oog op de toekomst. Klanten en gebruikers veranderen, dus wij ook.

We zien je graag op ons vriendelijke en open kantoor in Groenlo, maar uiteindelijk beslis jij zelf hoe je werkt. We verwachten je niet op specifieke of structurele tijden, maar wel dat je klaarstaat om je collega’s te helpen.

Ons aanbod

Uiteraard bieden we uitstekende primaire en secundaire voorwaarden. Zo bepaal jij je eigen werktijden en vakantiedagen. Niemand houdt dit bij, we vertrouwen op jouw eigen verantwoordelijkheid. Daarnaast bieden wij jou alle middelen om jouw verantwoordelijkheden te vervullen. Ook financieel is het goed geregeld hier. Naast je salaris en vakantiegeld, kent Nedap een 13e maand en een winstuitkering. Deze laatste kan aangewend worden tot het verkrijgen van aandelen. Ook hebben we een zeer aantrekkelijke pensioenregeling. Maar bovenal investeren we in jouw ontwikkeling! Nedap kent geen potjes voor jouw ontwikkeling. Naast ons uitgebreide introductieprogramma en persoonlijk ontwikkelingstraject, kijken we graag met jou mee naar jouw potentieel en hoe we die kunnen ontplooien.

Vereiste ervaringen en skills

Je ziet jezelf als een energiek en verbindend persoon. Je hebt misschien al ervaring met (zorginhoudelijke) software of hebt een gezonde dosis interesse en wil er graag mee aan de slag. 

Misschien herken je jezelf wel in de volgende punten:

  • Je hebt een afgeronde hbo-opleiding.
  • Je kunt een aardig woordje Nederlands en Engels. Dat moet ook wel, want jij wordt verantwoordelijk voor een groot deel van onze communicatie.
  • Je bent leergierig en hebt veel affiniteit met computers en software.
  • Je werkt net zo graag zelfstandig als in teamverband en past je communicatie aan aan je doelgroep.
  • Je bent een echte speurneus en wilt graag samen met anderen onze klanten zo goed mogelijk van dienst zijn.
  • Je bent ondernemend en weet eenvoudig draagvlak te creëren voor jouw idee.
Over Nedap Healthcare

Nedap Healthcare is een groeiende familie van creatievelingen, ontwikkelaars en zorgspecialisten. Wij zijn er voor mensen in de zorg. Zowel voor de zorgprofessional als voor de cliënt, patiënt en diens omgeving. We geloven dat mensen samen de zorg beter maken. Door mensen, kennis en technologie met elkaar te verbinden ontstaan er (software) oplossingen waarmee wij een blijvende bijdrage leveren aan de zorg in Nederland. Eenvoud, eigen regie en nauwe samenwerking met de markt staan hierbij altijd centraal.