Overslaan en naar de inhoud gaan

Lidl Nederland

21000 werknemers

Marketing medewerker (32-40 uur) Huizen

Deadline: 25-05-2019 12:00:00

Lidl communiceert dagelijks met miljoenen Nederlanders. Via TV- en radiocommercials, social media, met advertenties in de krant, huis-aan-huis-folders, online video en natuurlijk ook met diverse communicatiemiddelen in de winkels zelf. Met een jong team werken we iedere dag vol enthousiasme aan het succes van Lidl. Lidl groeit en wil verder groeien, zowel in imago als in marktaandeel en daar kun jij aan bijdragen!

De baan

Als Marketing medewerker ondersteun je de Marketing coördinatoren in de wekelijkse folders, winkelcommunicatie, online uitingen en diverse campagnes. Samen met de Marketing coördinatoren vorm je als team een spilfunctie in de organisatie en ben je medeverantwoordelijk voor de planning en uitvoering. Een uitdagende en veelzijdige functie waarin je als marketeer jouw grote ambities kwijt kunt en de basis legt voor een veelbelovende (internationale) loopbaan bij Lidl.

  • Je werkt mee aan een goede uitrol van alle uitingen, van het begeleiden van fotografieopnames, het ontwikkelen en testen van POS-materialen tot het redigeren en coördineren van printmaterialen.
  • Je zorgt dat alle relevante afdelingen worden betrokken en geïnformeerd, om zodoende tijdig de juiste input te verzamelen.
  • Je pakt projecten geheel zelfstandig op en rapporteert daarbij aan de Marketing coördinator.
Jouw profiel

Jij bent toe aan een eerste of tweede stap in je carrière. Regelen en coördineren zit je in het bloed. Je kan goed zelfstandig werken en je staat stevig in je schoenen. In een hectische werkomgeving waar continu van alles gebeurt, houd jij moeiteloos meerdere ballen in de lucht en behoud jij het overzicht. Je bent creatief, innovatief en komt onverwachts verrassend uit de hoek. Vrienden noemen jou positief, flexibel en enthousiast. Je denkt graag mee én vooruit.

  • Je hebt een afgeronde Hbo- of Wo opleiding op het gebied van Marketing & Communicatie.
  • Je werkt efficiënt, resultaatgericht en zorgt dat de projecten tijdig en goed worden uitgevoerd daarbij ben je continu bezig de lat hoger te leggen.
  • Een proactieve en flexibele werkhouding zijn daarin voorwaarden voor succes.
  • Je hebt een kritische blik en je werkt accuraat.
  • Uitstekende kennis van en vaardigheid in het spreken én schrijven van de Nederlandse taal is noodzakelijk.
Wij bieden

Als grootste supermarktketen in Europa zijn we actief in 30 landen. In Nederland hebben we meer dan 18.000 medewerkers in ruim 400 filialen. De klant staat bij ons centraal en we hebben oog voor duurzaamheid, bijvoorbeeld door steeds meer biologische, diervriendelijke en duurzame producten in ons assortiment op te nemen én door de bouw van de meest duurzame distributiecentra van Nederland. Die betrokkenheid strekt zich ook uit tot onze medewerkers. Lidl zorgt voor een gezonde werk-privé balans, voldoende groei- en ontwikkelingsmogelijkheden en uiteraard de juiste beloning. Daarnaast staat Diversiteit bij Lidl hoog op de agenda. Samen maken we Lidl!

Verder bieden wij jou:

  • Een mooie starters functie binnen de marketing bij een groeiend internationaal retailbedrijf.
  • Een baan waarin jij een zichtbare bijdrage levert aan het succes van Lidl als merk.
  • Een uitdagende en veelzijdige functie waarin je als marketeer jouw grote ambities kwijt kunt en de basis legt voor een veelbelovende (internationale) loopbaan bij Lidl.
Interesse?

We zien jouw sollicitatie graag vóór 26 mei tegemoet! Voor eventuele vragen neem contact op met onze recruiter Eliane Brouwer via 035-5232847.