Lidl Nederland
Interesse?
Wil je meer informatie? Klik dan op 'Lees meer & Aanmelden' We kijken uit naar jouw sollicitatie!
Werken bij Lidl
Bij Lidl zijn we trots. Trots op onze organisatie, onze teamgeest en wat we met elkaar bereiken. Dit heeft te maken met onze unieke bedrijfsfilosofie, maar ook zeker met de inzet van al onze medewerkers. Mensen die de lat voor zichzelf hoog leggen, van nature net even een stapje harder lopen, zaken direct aanpakken en initiatief tonen. Met zo’n instelling kun je bij een snelgroeiende en dynamische organisatie als Lidl niet alleen rekenen op alle ruimte om te laten zien wat je in huis hebt. Zo haal je bij Lidl het beste uit jezelf. En kom je verder dan je misschien ooit van jezelf gedacht had.
Je hebt een aantal jaren werkervaring op het gebied van online vormgeving en je kennis van programma's zoals HMTL5, Flash en AdobeCS is up-to-date. Ervaring met het animeren van content en werken in een bestaande huisstijl is een pré. Je bent zeker niet het type die klokslag vijf uur het werk spontaan uit handen laat vallen. Vrienden noemen jou positief, flexibel en enthousiast. Je denkt graag mee én vooruit. Een baan waarin je een zichtbare bijdrage levert aan het succes van Lidl als merk, zie je als een aanbieding die je niet aan je neus voorbij laat gaan.
Onze communicatie
Lidl communiceert veel met de consument. Denk hierbij aan bijvoorbeeld TV, radio, social media, folders, advertenties, winkelcommunicatie, internet en diverse speciale projecten. Met een jong en klein team werken we iedere dag vol enthousiasme aan het succes van Lidl. Wat betreft onze online communicatie zijn we toe aan de volgende stap. Naast de website en bijbehorende nieuwsbrieven spelen social media, bannercampagnes en andere online uitingen een steeds grotere rol in onze commerciële en maatschappelijke activiteiten.
De baan
De afdeling Reclame van Lidl Nederland is per direct op zoek naar een ervaren online vormgever/webdesigner. Je houdt je voornamelijk bezig met het vormgeven van de website www.lidl.nl. Met name jouw proactieve inbreng is daarbij van belang, waarbij technische kennis niet mag ontbreken. Denk aan het dagelijks vormgeven en onderhouden van de homepage en de achterliggende pagina’s, het tweewekelijks opmaken en versturen van de e-mail nieuwsbrief en het meedenken in en uitvoeren van speciale projecten als de Lidl App en bannercampagnes. Het is belangrijk dat je nauwkeurig en creatief kunt werken binnen bepaalde deadlines. Je bent kritisch en houdt altijd het klantbelang in het achterhoofd. Je bent positief en flexibel, proactief en enthousiast.
Bij Lidl willen we altijd de beste zijn. De beste service, de beste producten, de beste winkel en de beste prijs natuurlijk. Daar werken we, als één van Europa’s grootste discounters, elke dag keihard aan. Met succes. Want inmiddels staat de teller in Nederland al boven de 375 filialen en groeien we nog steeds. Kortom, steeds méér klanten waarderen onze unieke winkelformule. Maar ook het feit dat we waardevolle stappen zetten om te komen tot een betere wereld. Een wereld waarin verantwoord geproduceerd wordt en we minder grondstoffen verspillen. In lijn met ons motto 'Op weg naar morgen' geven we hier met diverse initiatieven uiting aan.