Banner

Young Professional Vacature

Junior Financieel Controller

Maarn
HBO
32 - 40 uur
1-2+ jaar ervaring
Full-time

Bij Breman heb je het goed voor elkaar. We zorgen ervoor dat je niets tekortkomt, zowel qua materialen en middelen als op het gebied van ontwikkelingsmogelijkheden en werksfeer. Dit zie je terug in:

  • Veel verantwoordelijkheid en vrijheid in je functie;
  • Een goed salaris dat meegroeit met jouw ontwikkeling + een winstregeling;
  • Een persoonlijk budget voor gezondheid en vitaliteit;
  • Aantrekkelijke regelingen voor verduurzaming aan je woning;
  • 25 vakantiedagen en 13 ADV-dagen per jaar (o.b.v. fulltime);
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een pensioenregeling;
  • Opleidingsmogelijkheden via de Breman Academy en ons E-learning platform;
  • Informele werksfeer met gezellige bedrijfsuitjes en het jaarlijkse Breman-feest!

Wij zijn Breman, een familiebedrijf van ruim 1600 installatie-experts die vanuit 26 vestigingen bouwen aan een toekomst vol duurzame technische installaties. Daarmee zijn we een van de grootste installatiebedrijven van Nederland. Iedereen energiepositief in 2025, dat is waar we voor gaan. Dat jaar bestaan we 100 jaar en ons doel is dan om meer energie terug te geven dan het kost aan collega’s, klanten en de aarde. Om dat te realiseren, moeten we vandaag al het verschil maken voor morgen. Dat doen we onder andere met onze eigen Breman Academy, waar we verder werken aan jouw opleiding en (door)groeimogelijkheden, want jij staat voorop bij Breman. Samen leren we, maken we fouten en helpen we elkaar vooruit. Als een (h)echte familie.

Zo Werk Jij Energiepositief

  • Assisteren bij de maandafsluiting en het opstellen van financiële rapportages;
  • Controleren en analyseren van financiële gegevens om afwijkingen te signaleren en te rapporteren;
  • Ondersteunen bij het opstellen van budgetten en forecasts;
  • Optimaliseren van financiële processen en systemen, inclusief het beheer van inkoopfacturen in Whitevision;
  • Samenwerken met collega’s van andere afdelingen om financiële processen te stroomlijnen;
  • Ondersteunen bij de voorbereiding van audits en het naleven van interne controleprocedures.

Breman Woningbeheer Midden

Breman Woningbeheer Midden zorgt met ongeveer 80 collega’s houden we ons dagelijks bezig met het klimaat en de veiligheid in woningen. Dit betekent dat onze monteurs diverse installaties zoals warmtepompen, cv-ketels en mechanische ventilatie installeren en onderhouden. Op ons klantcontactcentrum staan onze collega’s klaar voor bijvoorbeeld vragen van klanten en het maken van afspraken. Onze planners gaan vervolgens aan de slag om onze collega monteurs op locatie in te plannen. We werken in kleine teams waardoor er persoonlijke aandacht is voor de klant, en we snel kunnen schakelen.

Welke Energie Lever Jij Terug?

  • Een afgeronde opleiding in een financiële richting;
  • Ongeveer 1-2 jaar ervaring in een financiële functie of relevante stage-ervaring;
  • Ervaring met systemen zoals Whitevision en Business Central (Navision) is een pré;
  • Sterke analytische vaardigheden en een goed cijfermatig inzicht;
  • Zelfstandigheid, nauwkeurigheid en een proactieve houding;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en een klantgerichte instelling.

Veelgestelde vragen over Breman Topholding

Ontdek wat je kunt verwachten als starter bij Breman Topholding

Het sollicitatieproces bij Breman Topholding begint met het insturen van je sollicitatie via de website. Na een positieve beoordeling volgt een kennismakingsgesprek. Breman Topholding streeft naar een divers personeelsbestand en biedt gelijke kansen voor iedereen.

Als starter bij Breman Topholding werk je aan uitdagende projecten binnen de installatie- en bouwsector. Je week bestaat uit projectwerk, persoonlijke coaching en trainingen gericht op professionele ontwikkeling. Daarnaast maak je deel uit van een team, waarin je samenwerkt met collega's uit verschillende disciplines.

Breman Topholding biedt diverse doorgroeimogelijkheden, afhankelijk van prestaties en ambities. Na het afronden van het traineeship kun je doorgroeien naar specialistische of leidinggevende functies binnen de organisatie. Daarnaast zijn er mogelijkheden om je verder te specialiseren in verschillende vakgebieden.

Breman Topholding investeert in jouw ontwikkeling door middel van persoonlijke coaching, begeleiding en training. Er is ruimte voor persoonlijke en professionele groei, met aandacht voor zowel technische als soft skills.

Als starter bij Breman Topholding ontvang je een bruto maandsalaris van ongeveer €3.000, afhankelijk van de functie en ervaring. Salarisgroei is gebaseerd op prestaties, ervaring en marktconformiteit. Daarnaast biedt Breman Topholding uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een pensioenregeling en opleidingsmogelijkheden.

Breman Topholding hecht waarde aan een goede werk-privébalans. Flexibele werktijden en thuiswerkmogelijkheden zijn bespreekbaar, afhankelijk van de functie. Daarnaast zijn er mogelijkheden voor extra vakantiedagen via het individueel keuzebudget.

Breman Topholding is voornamelijk actief in Nederland, waardoor internationale ervaring beperkt is. Echter, er zijn mogelijkheden om ervaring op te doen bij diverse projecten binnen het land.

Gerelateerde vacatures

Vacatures die je misschien ook interresant vind.