Banner

ANWB

3.700 werknemers

Young Professional Vacature

IT domain lead

Harderwijk
WO
€ 3710 - 5573
38 uur
Full-time

In 75 fysieke winkels en de webwinkel van de ANWB verkopen we jaarlijks meer dan 5 miljoen producten. De IT omgeving waarmee dat mogelijk wordt gemaakt, vraagt om continue aandacht en verbeteringen. Als domain lead ben je vanuit IT verantwoordelijk voor de ontwikkelingen binnen een aantal proces domeinen van ANWB Retail. Je werkt samen met je directe collega’s (de andere IT domain leads en de applicatie specialisten) en externe partijen om de verbeteringen gerealiseerd te krijgen. Je levert een grote bijdrage aan het succes van ANWB retail. Dit doe je vanuit Harderwijk én vanuit huis.

Jouw rol

Als domain lead ben je vanuit de expert op ‘jouw’ domeinen en houdt samen met de business in de gaten welke technologische ontwikkelingen belangrijk zijn.

  • Met de business vertegenwoordigers bepalen van de backlog items en de prioriteiten van de onderdelen op de backlog.
  • Coördinatie van de opleveringen van de projecten en changes. Je begeleid de organisatie bij de veranderingen en zorgt ervoor dat deze goed worden getest.
  • Bewaken van de integratie en afhankelijkheden tussen de IT systemen in het landschap.
  • Afstemming met andere IT domeinen en leveranciers.
  • Coördineren van de run activiteiten en de SLA’s op ‘jouw’ domeinen.

Er zijn binnen het IT team meerdere domain leads actief, die met elkaar de ANWB retail domeinen afdekken: Winkels, Customer Care, Marketing, E-commerce, Inkoop/Category management, Logistiek, Finance, Replenishment. Gezamenlijk bewaken de domain leads de kwaliteit van de keten.

Ons aanbod

  • Bruto maandsalaris tussen €3.710,- en €5.572,- (o.b.v. 38 uur en incl. een eindejaarsuitkering van 5,58%).
  • Thuiswerkvergoeding van €2,40 per dag
  • Laptop van de ANWB voor het thuiswerken
  • Woon-werkverkeer vergoeding: 0,21 cent per km voor fietsen/lopen, 100% vergoeding ov 2e klas en 0,15 cent per km voor de auto (met een maximum van 40 km enkele reis).
  • Social impact day: betaald verlof voor vrijwilligersactiviteiten.
  • Volop ontwikkelingsmogelijkheden.
  • Korting op ANWB-producten en diensten.
  • Uitstekende pensioenregeling.

Ons team

Je werkt binnen het IT-team van ANWB Retail in Harderwijk, waar een informele en prettige werksfeer heerst. Samen met 10 collega's ben je verantwoordelijk voor het beheer en de doorontwikkeling van de IT omgeving. Je stapt in op een interessant moment, want we afgelopen jaar ons IT landschap volledig gemoderniseerd met Cloud oplossingen en zijn daar nu allemaal nieuwe functionaliteiten en toepassingen op aan het realiseren.

Ontmoet je collega's

“De juiste mensen op de juiste plek, daar ga ik voor” Kim Supervisor ANWB-winkel Uden

“Dat iedereen met een glimlach de winkel uitgaat, dat is mijn doel” Randy Verkoopmedewerker bij de ANWB winkel

“Als retailbedrijf hebben we een gigantische verantwoordelijkheid” Kobe Duurzaamheid manager bij ANWB retail

Achtergrond

  • Bachelor of WO diploma in IT, Bedrijfskunde of Informatie Management.
  • Aantal jaar relevante ervaring op het snijvlak van IT en business.
  • Kennis van de laatste ontwikkelingen op het gebied van relevante applicaties zoals ERP (Dynamics BC), WMS (VanBoxtel), POS (AXI), OMS (OIL).
  • Bekendheid met projectmanagementtools en -technieken is een pré.
  • Analytisch sterk, gestructureerde werkwijze, denken in processen en in oplossingen.
  • Communicatief vaardig
  • Ervaring binnen de Retail is een pré

Meer over ANWB

Bij ANWB Retail werken we samen, vol vertrouwen en optimisme, om onze leden en klanten zo goed mogelijk onderweg te helpen. Zowel fysiek in onze winkels, als achter de schermen op ons hoofdkantoor in Harderwijk. Onderling heerst een informele, prettige werksfeer. We houden van aanpakken en zijn open naar elkaar.

Veelgestelde vragen over ANWB

Ontdek wat je kunt verwachten als starter bij ANWB

Het sollicitatieproces bij ANWB bestaat uit meerdere stappen, waaronder een kennismakingsgesprek met een recruiter, gevolgd door gesprekken met toekomstige collega's en een arbeidsvoorwaardengesprek.

Als starter bij ANWB werk je in een dynamische omgeving waarin je betrokken bent bij diverse projecten binnen jouw vakgebied, zoals klantenservice, techniek of IT. Je week bestaat uit teamvergaderingen, projectwerk en mogelijk klantcontact. Er is ruimte voor eigen initiatief en je wordt begeleid door ervaren collega's.

ANWB biedt diverse doorgroeimogelijkheden, zowel horizontaal als verticaal, afhankelijk van prestaties en ambities. Er zijn kansen om door te groeien naar leidinggevende of specialistische functies.

ANWB investeert in de ontwikkeling van medewerkers door middel van trainingen, mentoring en opleidingsprogramma's. Er is ruimte voor persoonlijke en professionele groei, met aandacht voor zowel technische als soft skills.

Het startsalaris bij ANWB varieert afhankelijk van functie en ervaring. Salarisgroei is gebaseerd op prestaties, ervaring en marktconformiteit.

ANWB hecht waarde aan een goede werk-privébalans. Flexibele werktijden en thuiswerkmogelijkheden zijn bespreekbaar, afhankelijk van de functie.

Hoewel ANWB voornamelijk in Nederland opereert, kunnen er mogelijkheden zijn voor internationale ervaring, afhankelijk van projecten en samenwerkingen met internationale partners.

Gerelateerde vacatures

Vacatures die je misschien ook interresant vind.