
Parttime Functie
Business Consultant
Als Business Consultant zorg je ervoor dat huidige en nieuwe (digitale) communicatiesystemen op de Alarmcentrale optimaal bijdragen aan een hoge tevredenheid van onze leden en klanten, het gebruiksgemak voor onze hulpverleners en een zo efficiënt mogelijk hulpverleningsproces. De focus ligt op ons huidige, nieuwe communicatieplatform. Aanvullend kan je ook worden ingezet op andere of nieuwe communicatiesystemen. Je signaleert gevraagd en ongevraagd knelpunten, wensen en kansen om deze uiteindelijk in concretere verbetervoorstellen te vertalen én te implementeren. Je werkt hiervoor op zowel strategisch, tactisch als operationeel niveau en doet dat samen met collega’s van binnen en buiten de Alarmcentrale.
Jouw rol
- Je inventariseert verbeterpotentieel m.b.t. de communicatiesystemen op basis van knelpunten en wensen vanuit de gebruikers;
- Ook volg en analyseer je proactief de (technologische) systeemontwikkelingen die kunnen bijdragen aan de optimale hulpverlening;
- Je formuleert analyses tot adviezen, tot op MT-niveau;
- Je implementeert de concrete verbeterinitiatieven en begeleidt daarin ook de gebruikers(testen). Je bent in staat de verandering zo door te vertalen, dat collega’s, eindgebruikers en stakeholders de vernieuwing met enthousiasme adopteren. • Je begeleidt ook grotere terugkerende aanpassingen die vereist zijn in onze communicatiesystemen.
Ons aanbod
- Bruto maandsalaris tussen € 4.024,- en € 6.488,- (o.b.v. 38 uur) en een eindejaarsuitkering van 5,58%;
- Een jaarcontract met uitzicht op een vaste aanstelling;
- Prima pensioenregeling;
- Korting op verschillende ANWB-producten en -diensten;
- Volop trainings-, opleidings-, en ontwikkelingsmogelijkheden bij onze ANWB Academie;
- Goede voorzieningen om thuis te werken en een thuiswerkvergoeding van €2,35 per dag (onbelast) – de ANWB is voorstander van het hybride werken;
- 25 verlofdagen en 13 adv-dagen per jaar op basis van 40-urige werkweek. Ook kun je sparen voor extra verlof;
- Internetvergoeding van €35,- per maand;
- Persoonlijk inzetbaarheidsbudget van €700,- bruto per jaar;
- ANWB-lidmaatschap met Wegenwacht Nederland Standaard of de Wegenwacht Fiets Service.
Ons team
De ANWB Alarmcentrale is onderdeel van ANWB Hulpverlening. Onze leden, waar ze ook zijn, wat ze ook doen, kunnen altijd rekenen op de hulp van de ANWB. Op de Alarmcentrale merk je goed dat hulpvaardigheid in ons bloed zit. Wij helpen gestrande reizigers die het strand nog niet eens hebben gezien. Mensen met pech, maar ook mensen die een ongeval hebben meegemaakt. De afdeling Proces, Regie en Change houdt zich voor de hele Alarmcentrale bezig met het beheren, ontwikkelen en verbeteren van de hulpverlening op het gebied van processen, systemen en organisatie. Je voert jouw rol uit vanuit het team Intake, dat zich richt op een optimale aanname van meldingen in binnen- en buitenland.
Ontmoet je collega's
- “Mijn kennis van de algemene geneeskunde groeit elke dag.” Marie Arts bij de Alarmcentrale
- “Ik kom elke dag met nieuwe verhalen thuis” Fred Hulpverlener bij de Alarmcentrale en het Leden Service Center
- “Mijn werk is méér dan dingen regelen; ik ben echt van betekenis voor onze verzekerden” Rianne Personenhulpverlener bij de Alarmcentrale
Als achtergrond neem jij mee
- HBO werk- en denkniveau met minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring op het gebied van snijvlak tussen verandermanagement, IT innovatie. Ervaring met hulpverleningsprocessen is een pre
- Analytisch sterk, jij bent goed in staat om je materie en processen eigen te maken;
- Je bent een zelfstarter en kan zelfstandig op zoek gaan naar verbeterpotentieel op jouw werkveld;
- Je bent in staat om een (systeem)verandering met succes te implementeren (projectmanagement);
- Communicatief vaardig, goed stakeholdermanagement.
Meer over ANWB
Als hulpverlener bij de alarmcentrale ben je altijd klaar om onze leden in nood bij te staan, waar ter wereld ze zich ook bevinden. Multitasken is jouw tweede natuur; je coördineert moeiteloos verschillende hulpverleningsverzoeken en zorgt ervoor dat elke oproep de juiste aandacht krijgt. Samenwerken met een team van toegewijde professionals geeft je een gevoel van voldoening en trots, omdat jullie samen mensen in nood helpen.
Als hulpverlener bij de alarmcentrale ben je altijd klaar om onze leden in nood bij te staan, waar ter wereld ze zich ook bevinden. Multitasken is jouw tweede natuur; je coördineert moeiteloos verschillende hulpverleningsverzoeken en zorgt ervoor dat elke oproep de juiste aandacht krijgt. Samenwerken met een team van toegewijde professionals geeft je een gevoel van voldoening en trots, omdat jullie samen mensen in nood helpen.
Als hulpverlener bij de alarmcentrale ben je altijd klaar om onze leden in nood bij te staan, waar ter wereld ze zich ook bevinden. Multitasken is jouw tweede natuur; je coördineert moeiteloos verschillende hulpverleningsverzoeken en zorgt ervoor dat elke oproep de juiste aandacht krijgt. Samenwerken met een team van toegewijde professionals geeft je een gevoel van voldoening en trots, omdat jullie samen mensen in nood helpen.
Tonny Staal Recruiter
Toon alle Projectmanagement vacatures
Maak jobalert aan en ontvang de meest recente vacatures, die het best bij je passen, in je inbox.
Veelgestelde vragen over ANWB
Ontdek wat je kunt verwachten als starter bij ANWB
Het sollicitatieproces bij ANWB bestaat uit meerdere stappen, waaronder een kennismakingsgesprek met een recruiter, gevolgd door gesprekken met toekomstige collega's en een arbeidsvoorwaardengesprek.
Als starter bij ANWB werk je in een dynamische omgeving waarin je betrokken bent bij diverse projecten binnen jouw vakgebied, zoals klantenservice, techniek of IT. Je week bestaat uit teamvergaderingen, projectwerk en mogelijk klantcontact. Er is ruimte voor eigen initiatief en je wordt begeleid door ervaren collega's.
ANWB biedt diverse doorgroeimogelijkheden, zowel horizontaal als verticaal, afhankelijk van prestaties en ambities. Er zijn kansen om door te groeien naar leidinggevende of specialistische functies.
ANWB investeert in de ontwikkeling van medewerkers door middel van trainingen, mentoring en opleidingsprogramma's. Er is ruimte voor persoonlijke en professionele groei, met aandacht voor zowel technische als soft skills.
Het startsalaris bij ANWB varieert afhankelijk van functie en ervaring. Salarisgroei is gebaseerd op prestaties, ervaring en marktconformiteit.
ANWB hecht waarde aan een goede werk-privébalans. Flexibele werktijden en thuiswerkmogelijkheden zijn bespreekbaar, afhankelijk van de functie.
Hoewel ANWB voornamelijk in Nederland opereert, kunnen er mogelijkheden zijn voor internationale ervaring, afhankelijk van projecten en samenwerkingen met internationale partners.
Gerelateerde vacatures
Vacatures die je misschien ook interresant vind.